ARBOinteractive Polska wprowadza promocję, w ramach której na zlecenia planowane na wakacje Klienci otrzymują gratisowe odsłony.
Promocja dotyczy wszystkich kampanii zleconych po 16. czerwca i realizowanych w okresie lipiec- sierpień br. Klienci sieci ARBOnetwork, BizOn media i V2Media zależnie od wielkości zlecenia otrzymają nawet 50% dodatkowych odsłon gratis. Dodatkowo wszystkie trzy sieci nie doliczają opłat za capping oraz targetowanie – geograficzne, czasowe, technologiczne (czyli ze względu na system operacyjny internauty) czy też na daną sekcję witryny.
Promocyjną ofertę na wakacje przygotowała także sieć reklamy targetowanej behawioralnie – behavia, która także oferuje od 20 do 50% gratisowych odsłon na kampanie emitowane w wakacje.
„W widmie kryzysu gospodarczego reklamodawcy coraz chętniej lokują budżety w kampanie w sieci. Oferta promocyjna ma stanowić dla nich dodatkową zachętę do zainteresowania się Internetem. Poza tym okres wakacyjny oraz obniżki cen proponowane przez portale, a także biura sprzedaży reklamy telewizyjnej, zmuszają nas do pozostawania atrakcyjnym i konkurencyjnym” – mówi Wojciech Kałużny z ARBOnetwork.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.