Które sklepy poradziły sobie najlepiej w 2020 roku? Odpowiedź na to pytanie znaleźć można w corocznym raporcie SEO od Mayko.pl.
Specjaliści z Agencji Mayko przeanalizowali wyniki blisko 3000 polskich e-commerce z różnych branż. Wskazali także TOP 20 najlepszych e-commerce w 9 kategoriach.
Co znaleźć można w najnowszym raporcie SEO dla e-commerce od Mayko?
- listę najlepszych sklepów z największym szacunkowym ruchem w Google;
- 9 różnych kategorii sklepów (w tym: Dom, ogród, biuro; Dzieci i macierzyństwo; FMCG i sklepy zoologiczne; Motoryzacja; Odzież, obuwie, dodatki; Rozrywka i hobby; RTV i AGD; Sport i Rekreacja; Zdrowie i uroda);
- ocenę widoczności liderów w Google;
- przykładowe słowa kluczowe z TOP 3;
- ocenę profilu linkowego zwycięskich sklepów – w tym Domain Rating;
- porady na 2021 rok od specjalistów e-commerce;
- podsumowanie 2020 i prognozy SEO na 2021 rok.
To już 6. edycja naszego raportu SEO dla e-commerce. Jednocześnie jest to edycja wyjątkowa, ponieważ rok 2020 był szalony ze względu na pandemię. I to przede wszystkim pandemia najbardziej namieszała na rynku e-commerce, zmieniając nasze dotychczasowe przyzwyczajenia zakupowe. Z perspektywy czasu możemy śmiało powiedzieć, że rozwój e-commerce przyspieszył o kilka lat – mówi Maciej Kosierkiewicz, CEO mayko.pl.
Analizie poddano sklepy, których średnia wartość szacunkowego ruchu w 2020 roku wynosiła minimum 1000. Specjaliści z Mayko wykorzystali do tego celu dane zebrane przez narzędzie SEMSTORM, które śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach.
Kryterium wyboru lidera danej branży to średnia szacunkowego ruchu z całego roku roku z naturalnych wyników wyszukiwania Google. W tej edycji skupiono się na sklepach internetowych.
Raport dostępny jest pod tym adresem. Nasza Redakcja objęła go swoim patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.