Liderzy e-commerce 2020: najnowszy raport SEO od Mayko

Które sklepy poradziły sobie najlepiej w 2020 roku? Odpowiedź na to pytanie znaleźć można w corocznym raporcie SEO od Mayko.pl

Specjaliści z Agencji Mayko przeanalizowali wyniki blisko 3000 polskich e-commerce z różnych branż. Wskazali także TOP 20 najlepszych e-commerce w 9 kategoriach. 

Co znaleźć można w najnowszym raporcie SEO dla e-commerce od Mayko?

  • listę najlepszych sklepów z największym szacunkowym ruchem w Google;
  • 9 różnych kategorii sklepów (w tym: Dom, ogród, biuro; Dzieci i macierzyństwo; FMCG i sklepy zoologiczne; Motoryzacja; Odzież, obuwie, dodatki; Rozrywka i hobby; RTV i AGD; Sport i Rekreacja; Zdrowie i uroda);
  • ocenę widoczności liderów w Google;
  • przykładowe słowa kluczowe z TOP 3;
  • ocenę profilu linkowego zwycięskich sklepów – w tym Domain Rating;
  • porady na 2021 rok od specjalistów e-commerce;
  • podsumowanie 2020 i prognozy SEO na 2021 rok.

To już 6. edycja naszego raportu SEO dla e-commerce. Jednocześnie jest to edycja wyjątkowa, ponieważ rok 2020 był szalony ze względu na pandemię. I to przede wszystkim pandemia najbardziej namieszała na rynku e-commerce, zmieniając nasze dotychczasowe przyzwyczajenia zakupowe. Z perspektywy czasu możemy śmiało powiedzieć, że rozwój e-commerce przyspieszył o kilka lat – mówi Maciej Kosierkiewicz, CEO mayko.pl.

Liderzy e-commerce 2020: najnowszy raport SEO od Mayko 1

Analizie poddano sklepy, których średnia wartość szacunkowego ruchu w 2020 roku wynosiła minimum 1000. Specjaliści z Mayko wykorzystali do tego celu dane zebrane przez narzędzie SEMSTORM, które śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. 

Kryterium wyboru lidera danej branży to średnia szacunkowego ruchu z całego roku roku z naturalnych wyników wyszukiwania Google. W tej edycji skupiono się na sklepach internetowych.

Raport dostępny jest pod tym adresem. Nasza Redakcja objęła go swoim patronatem medialnym.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top