E-sklep Grupy Onet-RAS Polska dostępny jest w wersji RWD. Literia.pl to także silnik, który zasilać ma inne projekty firmy. Jesienią wystartować ma na nim m.in. sklep Newsweeka.
Literia to e-sklep, w którym internauci mogą zakupić nie tylko publikacje wydawnictwa, ale również inne produkty. Rozwiązania technologiczne zastosowane w Literia.pl pozwalają na tworzenie „podsklepów” pod różnymi markami, dlatego też wersja responsywna została wdrożona również w Księgarni Przeglądu Sportowego, która działa od maja tego roku.
Wydawnictwo zapowiada uruchomienie kolejnych sklepów działających w oparciu o engine Literii. Jesienią światło dzienne ujrzeć ma sklep Newsweeka.
Nasz grupowy system e-commerce powstał w oparciu o technologię Magento, co gwarantuje nam skalowalność i łatwą możliwość tworzenia kolejnych e-sklepów w oparciu o ten sam engine, nie tylko dla brandów Grupy, ale także dla serwisów zewnętrznych – mówi Monika Radaszewska, head of e-Commerce RASP.
Wersja responsywna Literii została przygotowana – podobnie jak cały e-sklep – przez firmę Divante.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.