E-sklep Grupy Onet-RAS Polska dostępny jest w wersji RWD. Literia.pl to także silnik, który zasilać ma inne projekty firmy. Jesienią wystartować ma na nim m.in. sklep Newsweeka.
Literia to e-sklep, w którym internauci mogą zakupić nie tylko publikacje wydawnictwa, ale również inne produkty. Rozwiązania technologiczne zastosowane w Literia.pl pozwalają na tworzenie „podsklepów” pod różnymi markami, dlatego też wersja responsywna została wdrożona również w Księgarni Przeglądu Sportowego, która działa od maja tego roku.
Wydawnictwo zapowiada uruchomienie kolejnych sklepów działających w oparciu o engine Literii. Jesienią światło dzienne ujrzeć ma sklep Newsweeka.
Nasz grupowy system e-commerce powstał w oparciu o technologię Magento, co gwarantuje nam skalowalność i łatwą możliwość tworzenia kolejnych e-sklepów w oparciu o ten sam engine, nie tylko dla brandów Grupy, ale także dla serwisów zewnętrznych – mówi Monika Radaszewska, head of e-Commerce RASP.
Wersja responsywna Literii została przygotowana – podobnie jak cały e-sklep – przez firmę Divante.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!