ARBOmedia AG tworzy w swoich strukturach nową firmę oferującą reklamę w Internecie. Polska jest pierwszym rynkiem gdzie działalność rozpoczyna LOGICSEARCH – firma która skupi się na marketingu w wyszukiwarkach oraz reklamie kontekstowej.
LOGICSEARCH zaoferuje swoim klientom planowanie, realizację i optymalizację oraz analizę wyników kampanii CPC w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych. Zakres usług firmy uzupełniany jest także pozycjonowaniem stron.
Oferta LOGICSEARCH będzie łączyć wszystkie dostępne na rynku systemy reklamy kierowanej na słowa kluczowe – m.in. Google AdWords czy AdKontekst tworzony przez Netsprint i Wirtualną Polskę. Dzięki temu reklamodawca będzie miał możliwość zakupu w jednym miejscu kampanii obejmującej swym zasięgiem większość polskiego Internetu. Dodatkowo kontrola kampanii dokonywana jest w jednym miejscu, co znacznie usprawnia i upraszcza ten proces oraz minimalizuje koszty.
„Marketing w wyszukiwarkach jest jednym z najprężniej rozwijających się rodzajów reklamy internetowej w Europie” – mówi Tomasz Więckowski odpowiedzialny za projekt LOGICSEARCH – „Wydatki na nią rosną z roku na rok szybciej niż w przypadku tradycyjnych reklam graficznych. Ten sam trend widoczny jest także w Polsce. Grupa robocza SEM, działająca przy IAB Polska opublikowała raport o wydatkach w tym segmencie. Dane mówią o 60 mln złotych w 2006 roku, co stanowiło 22% wszystkich wydatków na reklamę internetową. Szacunki na 2007 rok wskazują na 83% wzrost do około 110 mln zł., a w roku 2008 rynek SEM w Polsce ma być warty 190mln złotych. Chcemy, aby nasza oferta w pełni odpowiadała potrzebom tego coraz większego i coraz bardziej wymagającego rynku.” – dodaje Tomasz Więckowski.
LOGICSEARCH jest inwestycją ARBOmedia AG, w Polsce w ramach grupy ARBOmedia AG funkcjonują m.in. dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska, firma nowoczesnego marketingu bezpośredniego ARBOvision.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.