ARBOmedia AG tworzy w swoich strukturach nową firmę oferującą reklamę w Internecie. Polska jest pierwszym rynkiem gdzie działalność rozpoczyna LOGICSEARCH – firma która skupi się na marketingu w wyszukiwarkach oraz reklamie kontekstowej.
LOGICSEARCH zaoferuje swoim klientom planowanie, realizację i optymalizację oraz analizę wyników kampanii CPC w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych. Zakres usług firmy uzupełniany jest także pozycjonowaniem stron.
Oferta LOGICSEARCH będzie łączyć wszystkie dostępne na rynku systemy reklamy kierowanej na słowa kluczowe – m.in. Google AdWords czy AdKontekst tworzony przez Netsprint i Wirtualną Polskę. Dzięki temu reklamodawca będzie miał możliwość zakupu w jednym miejscu kampanii obejmującej swym zasięgiem większość polskiego Internetu. Dodatkowo kontrola kampanii dokonywana jest w jednym miejscu, co znacznie usprawnia i upraszcza ten proces oraz minimalizuje koszty.
„Marketing w wyszukiwarkach jest jednym z najprężniej rozwijających się rodzajów reklamy internetowej w Europie” – mówi Tomasz Więckowski odpowiedzialny za projekt LOGICSEARCH – „Wydatki na nią rosną z roku na rok szybciej niż w przypadku tradycyjnych reklam graficznych. Ten sam trend widoczny jest także w Polsce. Grupa robocza SEM, działająca przy IAB Polska opublikowała raport o wydatkach w tym segmencie. Dane mówią o 60 mln złotych w 2006 roku, co stanowiło 22% wszystkich wydatków na reklamę internetową. Szacunki na 2007 rok wskazują na 83% wzrost do około 110 mln zł., a w roku 2008 rynek SEM w Polsce ma być warty 190mln złotych. Chcemy, aby nasza oferta w pełni odpowiadała potrzebom tego coraz większego i coraz bardziej wymagającego rynku.” – dodaje Tomasz Więckowski.
LOGICSEARCH jest inwestycją ARBOmedia AG, w Polsce w ramach grupy ARBOmedia AG funkcjonują m.in. dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska, firma nowoczesnego marketingu bezpośredniego ARBOvision.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...