LOGICSEARCH nowy podmiot na rynku SEM/SEO

Opublikowano: 26 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

ARBOmedia AG tworzy w swoich strukturach nową firmę oferującą reklamę w Internecie. Polska jest pierwszym rynkiem gdzie działalność rozpoczyna LOGICSEARCH – firma która skupi się na marketingu w wyszukiwarkach oraz reklamie kontekstowej.
LOGICSEARCH zaoferuje swoim klientom planowanie, realizację i optymalizację oraz analizę wyników kampanii CPC w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych. Zakres usług firmy uzupełniany jest także pozycjonowaniem stron.

Oferta LOGICSEARCH będzie łączyć wszystkie dostępne na rynku systemy reklamy kierowanej na słowa kluczowe – m.in. Google AdWords czy AdKontekst tworzony przez Netsprint i Wirtualną Polskę. Dzięki temu reklamodawca będzie miał możliwość zakupu w jednym miejscu kampanii obejmującej swym zasięgiem większość polskiego Internetu. Dodatkowo kontrola kampanii dokonywana jest w jednym miejscu, co znacznie usprawnia i upraszcza ten proces oraz minimalizuje koszty.

„Marketing w wyszukiwarkach jest jednym z najprężniej rozwijających się rodzajów reklamy internetowej w Europie” – mówi Tomasz Więckowski odpowiedzialny za projekt LOGICSEARCH – „Wydatki na nią rosną z roku na rok szybciej niż w przypadku tradycyjnych reklam graficznych. Ten sam trend widoczny jest także w Polsce. Grupa robocza SEM, działająca przy IAB Polska opublikowała raport o wydatkach w tym segmencie. Dane mówią o 60 mln złotych w 2006 roku, co stanowiło 22% wszystkich wydatków na reklamę internetową. Szacunki na 2007 rok wskazują na 83% wzrost do około 110 mln zł., a w roku 2008 rynek SEM w Polsce ma być warty 190mln złotych. Chcemy, aby nasza oferta w pełni odpowiadała potrzebom tego coraz większego i coraz bardziej wymagającego rynku.” – dodaje Tomasz Więckowski.

LOGICSEARCH jest inwestycją ARBOmedia AG, w Polsce w ramach grupy ARBOmedia AG funkcjonują m.in. dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska, firma nowoczesnego marketingu bezpośredniego ARBOvision.

Hanna LaskowskaLOGICSEARCH nowy podmiot na rynku SEM/SEO

Podziel się!

O autorze

hania