Businessclick, kontekstowa sieć reklamy dla biznesu, od 1 lutego zasili nowy dyrektor sprzedaży – Ludmiła Król, która właśnie kończy współpracę z AdNet.
Businessclick powstała w listopadzie 2007 roku. Obecnie w ramach sieci działa ponad 60 wydawców zarządzających serwisami z kategorii badania Megapanel: biznes-finanse-prawo. Jej łączny zasięg to 5 mln użytkowników (Real Users, wg. Megapanel PBI/Gemius, próba: październik 2008).
– Ludmiła posiada ogromne doświadczenie w zarządzaniu dużą siecią sprzedaży, dlatego uważam, że obok Tomasza Musiała będzie silnym ogniwem dynamicznie rozwijającej się spółki. Biorąc pod uwagę nasze plany z pewnością nie zabraknie Ludmile nowych, ciekawych wyzwań – mówi Aleksander Kusz, członek zarządu BusinessClick Sp. z o.o.
– Nieprzypadkowo odchodząc z Adnetu wybrałam Businessclick. Sieć szybko się rozszerza, posiada kreatywny i zgrany zespół, ma bardzo ambitne cele. Liczę, że w nowej pracy, wnosząc swoje doświadczenie i wiedzę, będę mogła zdobyć nowe pole osobistego rozwoju, także na zagranicznych rynkach – komentuje Ludmiła Król, nowy dyrektor sprzedaży Businessclick
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.