Wystartował serwis mobilny „Gazety Wyborczej” – m.wyborcza.pl, przygotowany dla użytkowników telefonów komórkowych.
Serwis oferuje najnowsze wiadomości oraz komentarze dziennikarzy „Gazety” do najważniejszych wydarzeń. Na stronie znajdują się informacje polityczne, zagraniczne, kulturalne i naukowe, a także lubiane przez czytelników listy do redakcji. W serwisie można znaleźć też szczegółowe wiadomości o dodatkach oferowanych z „Gazetą Wyborczą” dostępną w sprzedaży kioskowej – poradnikach, informatorach, specjalnych wydaniach, płytach, książkach i innych.
Użytkownicy posiadający w telefonie pocztę mobilną mogą też skontaktować się z redakcją, wysyłając e-mail. Serwis od samego początku posiada także pola reklamowe oraz pola partnerskie.
Priorytetem w tworzeniu m.wyborcza.pl była szybkość dostępu do strony i jej „lekkość”. W tym celu z artykułów usuwane są wszelkie odnośniki trudno lub całkowicie niedostępne użytkownikom telefonów komórkowych. Konstrukcja serwisu pozwala na dopasowanie strony do najróżniejszych szerokości ekranu i zapewnia jej prawidłowe działanie w telefonach o różnym stopniu zaawansowania technicznego.
Redakcją serwisu m.wyborcza.pl zajmuje się zespół Wyborcza.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.