Dziennikarz finansowy Maciej Bednarek został redaktorem naczelnym dziennika, który będzie wydawany w ramach portalu Comperia.pl. Portal wystartuje oficjalnie za kilka tygodni.
Obecnie trwają testy jego funkcjonalności. Projekt realizuje spółka Serwisy Finansowe Online, która jest jednocześnie Wydawcą dziennika. Dokumenty rejestracyjne nowego tytułu – zgodnie z ustawą Prawo prasowe – zostały złożone do Sądu Okręgowego w Warszawie.
„Comperia.pl będzie nie tylko użytecznym narzędziem pozwalającym na szybkie i rzetelne porównanie produktów finansowych. Użytkownicy znajdą tu również obszerną wiedzę na temat finansów osobistych. Redakcja dbać będzie o to, aby były to informacje użyteczne i zrozumiałe dla każdego – mówi Maciej Bednarek – „w portalu nie zabraknie też analiz, raportów i wywiadów przeznaczonych dla osób bardziej wymagających i doświadczonych w dziedzinie finansów” – dodaje Bednarek.
Comperia.pl będzie porównywać kredyty hipoteczne, gotówkowe, samochodowe, karty kredytowe, lokaty bankowe oraz fundusze inwestycyjne.
Maciej Bednarek z prasą ekonomiczną związany jest od 1999 roku. Przez ostatnie dwa lata był dziennikarzem Gazety Prawnej, gdzie zajmował się m.in. problematyką finansów osobistych. Wcześniej doświadczenie zdobywał w redakcjach BusinessWeeka, Rzeczpospolitej, Pulsu Biznesu i Gazety Finansowej. Pracował też w Ministerstwie Gospodarki.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.