Maria Jabłczyńska przeszła z sieci reklamowej AdTotal do zespołu Evolution Media Net jako Account Manager.
Maria Jabłczyńska odpowiadać będzie za pozyskiwanie nowych klientów reklamowych oraz ich bieżącą obsługę – planowanie i koordynowanie kampanii – w ramach działu Sprzedaży Bezpośredniej.
Nowa Account Manager sieci Evolution z branżą reklamy internetowej związana jest od czterech lat. Doświadczenie zdobywała między innymi w agencji SEM Business Sense oraz w należącej do WP sieci AdTotal, gdzie pracowała na stanowisku specjalisty ds. reklamy.
Liczba klientów bezpośrednich naszej sieci stale rośnie, oznacza to oczywiście więcej pracy przy realizowanych kampaniach i bieżącej obsłudze. Dlatego wciąż szukamy sprawdzonych osób z doświadczeniem. Maria jest jedną z nich – powiedział Szymon Szmigiel, Dyrektor działu Sprzedaży Bezpośredniej w Evolution Media Net.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.