Marketing interaktywny na Uczelni Łazarskiego wspólnie z IAB

Opublikowano: 19 września 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Po sukcesie wakacyjnego szkolenia „Marketing interaktywny”, Uczelnia Łazarskiego oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zdecydowały się przygotować drugą edycję kursu. To niepowtarzalna okazja do przyswojenia najbardziej poszukiwanej na rynku wiedzy pod okiem najlepszych fachowców z branży interaktywnej.

Szkolenie jest dedykowane osobom zainteresowanym nowymi technologiami i sposobami dotarcia do odbiorców w Internecie, aktywnym użytkownikom kanałów Social Media oraz tym, którzy chcą poznać funkcjonalność nowoczesnych nośników komunikacji, jak smartfony czy tablety. Absolwenci specjalności, którą oprócz kursu wprowadza Uczelnia Łazarskiego na studiach I stopnia, znajdą pracę w szeroko rozumianym e-biznesie, agencjach reklamowych, marketingowych i PR oraz w branży telekomunikacyjnej.

Wśród wykładowców znajdują się między innymi Michał Giera – Kierownik Działu ds. rozwoju oferty reklamowej w Wirtualnej Polsce, Paweł Suchocki – Dyrektor Zarządzający agencji marketingu społecznościowego i szeptanego Buzz Media, Jacek Jankowski – Doradca Prezesa ds. Social Media Redefine, Marcin Kowalik – Business Development Manager w agencji Zieltraffic, czy Paweł Sala – dyrektor zarządzający firmy FreshMail.

Marketing interaktywny na Uczelni Łazarskiego wspólnie z IAB 1W Internecie kupony zwykle odrywa ten, kto posiada umiejętność trafnego diagnozowania potrzeb i nawyków internautów oraz potrafi w sposób efektywny wykorzystywać ogólnodostępne narzędzia szeroko pojętej e-promocji. Wychodząc tym potrzebom naprzeciw, wspólnie z IAB Polska, przygotowaliśmy szkolenie z marketingu interaktywnego i opracowaliśmy program specjalności na kierunku zarządzanie – tłumaczy Agata Jankowska, Koordynator Projektów na Uczelni Łazarskiego –E-biznes jest dynamicznie rozwijającą się branżą. Właśnie dlatego chcemy zaoferować możliwość zyskania zawodowych kwalifikacji osobom, które fascynują się nowymi kanałami komunikacji i zamierzają podjąć pracę w sektorze usług internetowych – podkreśla Agata Jankowska.

Kurs odbędzie się między 27 września a 25 października, w wymiarze 36 godzin. Zajęcia będą odbywały się dwa razy w tygodniu, we wtorek i czwartek, od godziny 17.30 na terenie Uczelni Łazarskiego (ul. Świeradowska 43 w Warszawie).

Hanna LaskowskaMarketing interaktywny na Uczelni Łazarskiego wspólnie z IAB

Podziel się!

O autorze

hania