„Zaproś do siebie Olimpijczyka”, „Wrzuć kumpla na pierwszą stronę Gazety”, „Wyślij rodzinie kartkę z Aten” – to tylko niektóre z atrakcji zaproponowanych internautom przez Telekomunikację Polską, portal Gazeta.pl oraz agencję digital One w ramach okolicznościowego serwisu poświęconego tegorocznej Olimpiadzie w Atenach – tp.pl/ateny.
Interaktywne gadżety olimpijskie, których pomysłodawcą i wykonawcą jest digital One – udostępnione są internautom na stronach serwisu, współtworzonego przez Gazetę oraz Telekomunikację Polską – Generalnego Sponsora Reprezentacji Olimpijskiej, pod adresem www.tp.pl/ateny.
Wśród najbardziej atrakcyjnych propozycji stworzonych dla użytkowników Sieci przez agencję z okazji Olimpiady, znajduje się osobisty komunikator sportowy – „Olimpijczyk”. Głównym zadaniem aplikacji, która już przed rozpoczęciem igrzysk zdobyła sobie popularność wśród internautów, jest dostarczanie bieżących informacji z Aten wprost na pulpit użytkownika oraz promowanie tematów pokrewnych Olimpiadzie.
Poza rozwiązaniami typu desktop marketing, do których zalicza się program „Olimpijczyk”, agencja digital One zrealizowała również w ramach współpracy z tp i Gazeta.pl projekty wykorzystujące zasady marketingu wirusowego, dla popularyzacji tematyki olimpijskiej oraz dostarczenia rozrywki fanom sportu. W oparciu o nie stworzono wyjątkowo lubiane przez internautów gadżety – mówi Maciej Żyto z Telekomunikacji Polskiej.
Pakiet gier i zabaw olimpijskich zaprojektowanych przez digital One, zawiera propozycje klasyczne (jak wygaszacze prezentujące ciekawostki z długiej historii igrzysk czy gry fleszowe oparte na motywach poszczególnych dyscyplin) oraz gadżety wciągające użytkowników w interakcję, na zasadzie dowcipnego redagowania e-kartek czy współtworzenia „sensacyjnych wiadomości olimpijskich Gazety.pl” poświęconych sportowym wyczynom własnych znajomych.
Z opisanych propozycji tp i digital One internauci mogą korzystać od początku sierpnia tego roku. Serwis olimpijski, reklamowany przez Generalnego Sponsora Reprezentacji w telewizji oraz Internecie, będzie funkcjonował do połowy września br.
digital One współpracuje z Telekomunikacją Polską od dwóch lat. Ostatnio zrealizowanym w ramach tej współpracy projektem jest serwis korporacyjny tp.pl.
http://www.tp.pl/ateny
http://www.gazeta.tp.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.