Militaria.pl wykorzystuje narzędzia z obszaru Desktop Marketingu w działaniach promocyjno-reklamowych. Nowym kanałem komunikacji z klientami sklepu stał się BrandMate, autorskie rozwiązanie Adv.pl.
Nowa propozycja Militaria.pl to Militariusz, interaktywna postać komandosa „wojująca” na pulpicie monitora odbiorcy. Jej zadaniem jest przede wszystkim wzmocnienie lojalności klientów sklepu. Militariusz doskonale sprawdza się w roli komunikatora, stając się dodatkowym kanałem komunikacji pomiędzy Internautami a sklepem. Poprzez postać maskotki, odbiorcy serwisu otrzymują informacje na temat nowości i promocji w Militaria.pl.
– Sklep Militaria.pl różni się od większości polskich witryn sprzedażowych przede wszystkim poziomem zaawansowania rozwiązań marketingowych i technologicznych. Wdrożenie BrandMate’a to kolejny krok na drodze budowy nowoczesnych form komunikacji z naszymi klientami. Cieszy nas, że nowa propozycja Militaria.pl spotkała się z ogromnym zainteresowaniem odbiorców. Świadczą o tym statystyki pobrań, na których oparty jest Militariusz.- mówi Tomasz Szulc, Dyrektor Marketingu Militaria.pl.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.