Maskotka dla twardego mężczyzny

Militaria.pl wykorzystuje narzędzia z obszaru Desktop Marketingu w działaniach promocyjno-reklamowych. Nowym kanałem komunikacji z klientami sklepu stał się BrandMate, autorskie rozwiązanie Adv.pl.

Nowa propozycja Militaria.pl to Militariusz, interaktywna postać komandosa „wojująca” na pulpicie monitora odbiorcy. Jej zadaniem jest przede wszystkim wzmocnienie lojalności klientów sklepu. Militariusz doskonale sprawdza się w roli komunikatora, stając się dodatkowym kanałem komunikacji pomiędzy Internautami a sklepem. Poprzez postać maskotki, odbiorcy serwisu otrzymują informacje na temat nowości i promocji w Militaria.pl.

– Sklep Militaria.pl różni się od większości polskich witryn sprzedażowych przede wszystkim poziomem zaawansowania rozwiązań marketingowych i technologicznych. Wdrożenie BrandMate’a to kolejny krok na drodze budowy nowoczesnych form komunikacji z naszymi klientami. Cieszy nas, że nowa propozycja Militaria.pl spotkała się z ogromnym zainteresowaniem odbiorców. Świadczą o tym statystyki pobrań, na których oparty jest Militariusz.- mówi Tomasz Szulc, Dyrektor Marketingu Militaria.pl.

http://www.militaria.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top