Polska matematyka zdobywa Internet. Filmy III edycji konkursu „Matma mnie kręci” w ciągu tygodnia obejrzało ponad 300 tys. internautów. Profil „Kalkulatory” na YouTube, gdzie można oglądać wszystkie produkcje, stał się ponadto najpopularniejszym polskim kanałem na świecie.
Cotygodniowy ranking najpopularniejszych filmów i kanałów portalu YouTube pokazał, że w Polsce największą popularnością cieszy się matematyka i filmy konkursu „Matma mnie kręci”. W tydzień od rozpoczęcia głosowania Internautów materiały obejrzało ponad 300 tys. osób. Profil „Kalkulatory” wyprzedził m.in. kanały Netii, 4funTV oraz EkstraklasaTV.
– Cieszy, że matematyka coraz bardziej zaczyna kojarzyć się młodym ludziom z nowoczesnością, kreatywnością i co było dotychczas trudne do wyobrażenia – z dobrą zabawą. Filmy tej edycji, jak i dwóch poprzednich, pokazują, że podejście do tej nauki zaczyna się zmieniać na lepsze. Wynik na YouTube jest tego najlepszym dowodem. Nasz kanał zajmuje obecnie 52 miejsce na świecie w tygodniowym rankingu kanałów Reżyserskich oraz 2 miejsce w kategorii kanałów Edukacyjnych na świecie i mamy nadzieję, że z dalszą pomocą Internautów, matematyka w polskim wydaniu znajdzie się jeszcze wyżej w światowym rankingu – komentuje Piotr Tomczak z firmy Casio, pomysłodawca konkursu.
Zadaniem uczestników ogólnopolskiego konkursu „Matma mnie kreci” jest przygotowanie dowolną techniką, krótkiego filmu promującego królową nauk. Zwycięzca otrzyma nagrodę w postaci 10 tys. złotych. Na najlepsze filmy można głosować do końca listopada pod adresem www.youtube.com/Kalkulatory.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.