Polska matematyka zdobywa Internet. Filmy III edycji konkursu „Matma mnie kręci” w ciągu tygodnia obejrzało ponad 300 tys. internautów. Profil „Kalkulatory” na YouTube, gdzie można oglądać wszystkie produkcje, stał się ponadto najpopularniejszym polskim kanałem na świecie.
Cotygodniowy ranking najpopularniejszych filmów i kanałów portalu YouTube pokazał, że w Polsce największą popularnością cieszy się matematyka i filmy konkursu „Matma mnie kręci”. W tydzień od rozpoczęcia głosowania Internautów materiały obejrzało ponad 300 tys. osób. Profil „Kalkulatory” wyprzedził m.in. kanały Netii, 4funTV oraz EkstraklasaTV.
– Cieszy, że matematyka coraz bardziej zaczyna kojarzyć się młodym ludziom z nowoczesnością, kreatywnością i co było dotychczas trudne do wyobrażenia – z dobrą zabawą. Filmy tej edycji, jak i dwóch poprzednich, pokazują, że podejście do tej nauki zaczyna się zmieniać na lepsze. Wynik na YouTube jest tego najlepszym dowodem. Nasz kanał zajmuje obecnie 52 miejsce na świecie w tygodniowym rankingu kanałów Reżyserskich oraz 2 miejsce w kategorii kanałów Edukacyjnych na świecie i mamy nadzieję, że z dalszą pomocą Internautów, matematyka w polskim wydaniu znajdzie się jeszcze wyżej w światowym rankingu – komentuje Piotr Tomczak z firmy Casio, pomysłodawca konkursu.
Zadaniem uczestników ogólnopolskiego konkursu „Matma mnie kreci” jest przygotowanie dowolną techniką, krótkiego filmu promującego królową nauk. Zwycięzca otrzyma nagrodę w postaci 10 tys. złotych. Na najlepsze filmy można głosować do końca listopada pod adresem www.youtube.com/Kalkulatory.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.