MCI Management zainwestowała 409.960 zł w zajmującą się technologiami mobilnymi spółkę One-2-One Sp. z o.o., obejmując w niej 40,22% udziałów. MCI będzie miała ponadto opcję dokupienia 10% udziałów Spółki za 200.000 PLN. Założyciele One-2-One będą mieli prawo do systemu opcji, uzależnionego od wyników realizowanych przez Spółkę w latach 2002 – 2004.
Plan opcji obejmował będzie 10% kapitałów Spółki (po 3% w 2003 i 2004, 4% w 2005). Dodatkowo MCI będzie dysponowała opcją „call” na odkupienie od Założycieli pakietu uzyskanego w ramach opcji, co doprowadzi do ponownego uzyskania przez fundusz pakietu kontrolnego w Spółce.
Spółka One-2-One jest szeroko rozumianym integratorem rozwiązań w zakresie m-commerce. Spółka działa zarówno w obszarze B2B, jak i B2C (portal SuperSMS.pl), posiada także dodatkowe źródła przychodów.
„Nie należy utożsamiać Spółki z bezpośrednio rynkiem internetowym, gdyż rynek telefonii komórkowej – na którym działa One-2-One – jest o wiele bardziej rozwinięty i ustabilizowany niż branża internetowa oraz notuje bardzo wysoką dynamikę wzrostu. Do chwili obecnej około 50% wszystkich osób, które skorzystały z serwisów Spółki zamawiało je bezpośrednio przez telefon komórkowy, nie używając Internetu.” – powiedział Maciej Kowalczyk, manager inwestycyjny w MCI Management.
One-2-One zostało zarejestrowane w kwietniu 2001 roku z kapitałem zakładowym 50.000 zł. Spółka została założona przez trzy osoby prywatne (Założyciele), z których dwie są obecnie członkami zarządu Spółki. Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Operacyjnie Spółka rozpoczęła działalność podstawową w październiku 2001 roku i do końca grudnia 2001 roku wygenerowała przychody na poziomie 213 tys. zł oraz zamknęła rok stratą netto 40 tys. zł.
„W roku bieżącym planujemy zrealizować przychody na poziomie 1 mln zł, z czego działalność podstawowa powinna stanowić około 80%. Należy zaznaczyć, że prognozy jakie przedstawialiśmy na początku negocjacji w styczniu są przekraczane w kluczowych obszarach. Przychody z SMS, liczba stacji radiowych korzystających z platformy Radio.SuperSMS.pl, a także liczba użytkowników są wyższe niż w pierwotnych prognozach Spółki. Kapitał pozyskany od MCI przeznaczymy na rozwój bazy produktów oraz skokowe zwiększenie skali działalności i wzrost świadomości marki.” – powiedział Tomasz Długiewicz, prezes zarządu One-2-One.
http://www.mci.pl
http://www.one-2-one.pl
http://www.supersms.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.