Mediarun.pl, jako pierwszy serwis branżowy w Polsce, poszerzył swoje informacje o treści multimedialne. Pierwszym udostępnionym materiałem jest zapis wideo wypowiedzi Pana Marcina Maja z agencji interaktywnej OS3 Multimedia podczas Gali konkursu Webstarfestival.
– Mediarun.pl regularnie wprowadza nowe rozwiązania technologiczne. W tym roku obok największych zmian związanych z odświeżeniem szaty graficznej i wprowadzeniem nowej identyfikacji wizualnej, wdrożyliśmy również nowoczesne rozwiązania programistyczne tj.: smarty, cache’owanie treści i umieszczenie wortalu na dedykowanym serwerze, na którym utrzymywana jest tylko nasza witryna. Dzięki tym rozwiązaniom, serwis jest czytelny i spójny graficznie oraz działa znacznie szybciej – powiedział Paweł Netczuk, Dyrektor Generalny Mediarun.pl.
– Obok tych zmian wprowadziliśmy właśnie jeszcze dwie nowości – jako pierwsi wśród serwisów branżowych rozpoczęliśmy zamieszczanie relacji filmowych z wydarzeń, na których nasi redaktorzy i dziennikarze są obecni, przykładem tego jest materiał wideo z gali Webstarfestival.
Kolejnym ciekawym i nowatorskim rozwiązaniem jest eksponowanie informacji o popularności wszystkich artykułów opublikowanych na naszych łamach, poprzez zamieszczenie obok nich od jednej do pięciu gwiazdek – dodał Paweł Netczuk.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.