Rada Badania Megapanel PBI/Gemius podjęła decyzję o włączeniu aplikacji i witryny do jednego drzewka. Przyspieszono również czas oczekiwania na wyniki o około trzy tygodnie.
Przyjęcie nowej metodologii podyktowane zostało potrzebą wypracowania nowego standardu pomiaru korzystania z aplikacji. Dotychczas witryny, ujęte w badaniu prezentowane były osobno.
Wprowadzenie wspólnej prezentacji aplikacji i witryn to jedna z najistotniejszych zmian, umożliwiająca prezentację potencjału właściciela, który dysponuje zarówno serwisem internetowym, jak i aplikacją. Dzięki kilkumiesięcznej pracy specjalnej grupy roboczej nad nową metodologią pomiaru aplikacji oraz wiedzy, doświadczeniu, zasobom i technologii wspólników PBI, dostosowaliśmy badanie pomiaru do potrzeb rynku. Z niecierpliwością czekamy także na drugą z obiecanych zmian, czyli przyspieszenie publikacji wyników – zaznacza Andrzej Garapich, prezes zarządu Polskie Badania Internetu.
Rada Badania Megapanel PBI/Gemius wprowadziła w związku z tą zmianą dwa nowe wskaźniki: „Uruchomione aplikacje (%)” oraz „Użytkownicy i uruchomione aplikacje (%)”.
Skrócenie czasu oczekiwania na rezultaty Megapanelu PBI/Gemius to kolejny cel, jaki sobie wyznaczyliśmy. Jesteśmy przekonani, że zmiany, które będziemy systematycznie wprowadzać pozwolą nam na jeszcze dokładniejsze badanie polskiego Internetu – podkreśla Małgorzata Wołejko, Megapanel Team Manager w Gemius SA.
Wprowadzenie jednego drzewka od wyników aplikacji i witryn ukaże się w wynikach za marzec, natomiast termin przyspieszenia publikacji wyników podany zostanie w ciągu najbliższych tygodni.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.