MegaSlownik.pl – nowy projekt serwisu edukacyjnego Nauka.pl

Opublikowano: 30 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Od kilku dni Internauci mogą korzystać z nowego serwisu słownikowego – MegaSlownik.pl, oferującego obecnie trzy słowniki i ponad milion czterysta tysięcy wyrażeń. Perłą w koronie jest słownik angielsko–polsko–angielski, który zawiera także słownictwo specjalistyczne.
Do końca sierpnia słownik wzbogaci się o 8 kolejnych słowników językowych. Pasjonaci języka hiszpańskiego, włoskiego, francuskiego, szwedzkiego, duńskiego, chorwackiego, norweskiego i ukraińskiego, mogą odliczać dni do uruchomienia nowych słowników.

W myśl zasady, że najlepiej sprawdza się to, co jest proste, MEGAsłownik wyglądem przypomina otwartą książkę. Od słownika w wersji papierowej różni się nie tylko technologią, ale przede wszystkim funkcjonalnością. Nie trzeba wertować papierowych stron, żeby znaleźć tłumaczenie, wystarczy wpisać je w wyszukiwarkę.

„W dzisiejszych czasach, prawie każdy uczy się kilku języków obcych, właśnie dlatego chcieliśmy, aby użytkownicy w jednym miejscu znaleźli kilka słowników. Docelowo planujemy zamieścić w MEGAsłowniku kilkanaście słowników językowych. Tworząc ten projekt sprawdzaliśmy jakie wartości są najważniejsze dla osób, które korzystają ze słowników internetowych i wszystkie zebrane informacje uwzględniliśmy w MEGAsłowniku.” – opowiada Jakub Kucharski, Członek Zarządu Nauka.pl

Dzięki technologii syntezatora mowy IVONA, firmy IVO Software, która użyczyła swój produkt użytkownikom MEGAsłownika, można sprawdzać wymowę wyszukanych słów.

„IVONA może nam służyć jako native speaker dostępny 24/7. Teraz można nie tylko zobaczyć, ale też wreszcie usłyszeć jak czyta się dany wyraz lub zdanie. IVONA mówi głosami rzeczywistych lektorów – wypróbujcie ją!” zachęca Łukasz Osowski, Prezes Zarządu IVO Software.

Sylwester KozakMegaSlownik.pl – nowy projekt serwisu edukacyjnego Nauka.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.