Megastore.pl przekształcił się w Nexterio.pl. Zmiany nastąpiły zarówno w sferze wizualnej jak i funkcjonalnej.
Nexterio.pl to odmieniona wersja Megastore.pl, w której można znaleźć artykuły do majsterkowania, materiały budowlane i dekoracyjne oraz asortyment związany z ogrodem. Sklep jest kontynuacją 4-letniej działalności firmy na rynku.
Zmienił się wygląd serwisu. Nowy design strony ma być oparty o prosty i schludny layout współgrający z logotypem sklepu. Strona od początku poddawana jest ocenie użytkowników, z czego wynikać mają kolejne udoskonalenia.
Oprócz aspektów wizualnych poprawić ma się także funkcjonalność sklepu. Rozbudowana zakładka „Okazje” usprawnić ma znalezienie ofert czasowych. W zakładce można znaleźć produkty promocyjne, a także aktualne wyprzedaże oraz nowości i towary z gazetki. Działając według koncepcji shop in shop jest możliwość poruszania się wyłącznie po ofertach będących szczególnymi okazjami, które są ułożone analogicznie do kategorii całego sklepu. Strona poszerzyła się również o sekcję „Porady i inspiracje” prezentującą rady dotyczące remontu oraz pomysły na aranżacje wnętrz i ogrodu.
Sklep oferuje również takie udogodnienia jak możliwość uzyskania darmowej dostawy oraz skorzystania z bezterminowych zwrotów. Ma to ułatwić proces decyzyjny i zniwelować ryzyko nietrafionych zakupów.
Proces zmiany sklepu internetowego to ważny moment w rozwoju naszej firmy. Uruchomienie przez Megastore.pl S.A. sklepu Nexterio.pl to efekt wielu godzin analiz rynku oraz zachowań i opinii klientów. Otwarcie sklepu to pierwszy krok w budowaniu świadomości oraz pozytywnego wizerunku marki wśród polskich internautów – powiedział Bartosz Pilch, dyrektor działu marketingu spółki Megastore.pl.
W najbliższym czasie sklep planuje poszerzyć asortyment sklepu o nowe kategorie produktowe. Obecnie można wybierać z około 100 tys. produktów z branży „Dom i Ogród”, z czego około 30 tys. jest dostępnych od ręki.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.