Megastore.pl zmienił się w Nexterio.pl

Opublikowano: 11 grudnia 2013. Kategoria: Rynek.

Megastore.pl przekształcił się w Nexterio.pl. Zmiany nastąpiły zarówno w sferze wizualnej jak i funkcjonalnej. 

Nexterio.pl to odmieniona wersja Megastore.pl, w której można znaleźć artykuły do majsterkowania, materiały budowlane i dekoracyjne oraz asortyment związany z ogrodem. Sklep jest kontynuacją 4-letniej działalności firmy na rynku.

Zmienił się wygląd serwisu. Nowy design strony ma być oparty o prosty i schludny layout współgrający z logotypem sklepu. Strona od początku poddawana jest ocenie użytkowników, z czego wynikać mają kolejne udoskonalenia.

nexterio.pl

Oprócz aspektów wizualnych poprawić ma się także funkcjonalność sklepu. Rozbudowana zakładka „Okazje” usprawnić ma znalezienie ofert czasowych. W zakładce można znaleźć produkty promocyjne, a także aktualne wyprzedaże oraz nowości i towary z gazetki. Działając według koncepcji shop in shop jest możliwość poruszania się wyłącznie po ofertach będących szczególnymi okazjami, które są ułożone analogicznie do kategorii całego sklepu. Strona poszerzyła się również o sekcję „Porady i inspiracje” prezentującą rady dotyczące remontu oraz pomysły na aranżacje wnętrz i ogrodu.

Sklep oferuje również takie udogodnienia jak możliwość uzyskania darmowej dostawy oraz skorzystania z bezterminowych zwrotów. Ma to ułatwić proces decyzyjny i zniwelować ryzyko nietrafionych zakupów.

Proces zmiany sklepu internetowego to ważny moment w rozwoju naszej firmy. Uruchomienie przez Megastore.pl S.A. sklepu Nexterio.pl to efekt wielu godzin analiz rynku oraz zachowań i opinii klientów. Otwarcie sklepu to pierwszy krok w budowaniu świadomości oraz pozytywnego wizerunku marki wśród polskich internautów – powiedział Bartosz Pilch, dyrektor działu marketingu spółki Megastore.pl.

W najbliższym czasie sklep planuje poszerzyć asortyment sklepu o nowe kategorie produktowe. Obecnie można wybierać z około 100 tys. produktów z branży „Dom i Ogród”, z czego około 30 tys. jest dostępnych od ręki.

Dawid ZarazińskiMegastore.pl zmienił się w Nexterio.pl

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.