Microsoft zainaugurował program „Microsoft Office w EduAkcji”, w ramach którego firma oferuje studentom, uczniom oraz pracownikom sektora edukacyjnego pakiety biurowe Microsoft Office na preferencyjnych warunkach.
Do zakupu pakietów w ramach oferty promocyjnej uprawnia posiadanie dokumentu potwierdzającego status studenta, ucznia lub pracownika sektora edukacji. Oferowana licencja uprawnia uczestników programu do korzystania z pakietu biurowego Office w wersji 2003 PL oraz zakupu nośnika Office 2007 PL w promocyjnej cenie, w momencie udostępnienia nowego produktu w ramach programu „Microsoft Office w EduAkcji”.
Uprawnionymi do zakupu licencji Microsoft Office Standard lub Professional w programie „Microsoft Office w EduAkcji” są studenci i uczniowie na podstawie aktualnych legitymacji szkolnych i studenckich oraz nauczyciele, wychowawcy, trenerzy i instruktorzy na podstawie aktualnego zaświadczenia o zatrudnieniu w placówce edukacyjnej. Każda z tych osób może zakupić jeden pakiet biurowy Microsoft Office. Oferowana licencja staje się własnością kupującego i nie wygasa, kiedy kupujący traci status uprawniający do zakupu. Licencja jest imienna i nie może zostać przekazana ani sprzedana innej osobie, dlatego pozwala na użytkowanie oprogramowania wyłącznie przez właściciela, na jednym komputerze, jedynie w celach niekomercyjnych.
„Prezentowana oferta została przygotowana specjalnie z myślą o uczniach, studentach oraz pracownikach sektora edukacji. Program EduAkcja jest uzupełnieniem naszej współpracy i działań na rzecz środowisk szkolnych, studenckich i akademickich. Ich celem jest umożliwienie szkołom, uczelniom i ich wychowankom łatwego dostępu do technologii, a także wymianę doświadczeń i edukację technologiczną. Oferta przedstawiona w ramach programu EduAkcja umożliwi jego uczestnikom dostęp do legalnego oprogramowania i pozwoli jeszcze pełniej korzystać z technologii na rzecz własnego rozwoju i edukacji” – powiedział Michał Jaworski, dyrektor ds. polityki korporacyjnej w polskim oddziale Microsoft.
Oferowane pakiety zawierają licencję Microsoft Office 2007 PL oraz nośniki Microsoft Office 2003 PL. Licencja Microsoft Office 2007 uprawnia uczestników programu do użytkowania oprogramowania w wersji 2003 oraz skorzystania z oferty promocyjnej na zakup nośnika Microsoft Office 2007 PL w momencie udostępnienia go w ramach programu „Microsoft Office w EduAkcji”.
W ramach programu „Microsoft Office w EduAkcji” licencja Microsoft Office Standard kosztuje 198,86 zł brutto, a Microsoft Office Professional – 278,75 zł brutto. Kupujący ponosi również koszty transportu, które wynoszą 5,25 zł brutto.
„Microsoft Office w EduAkcji” jest jednym z programów współpracy ze szkołami, studentami i środowiskami akademickimi, prowadzonych przez Microsoft w Polsce. Firma prowadzi szeroko zakrojone działania mające na celu wspieranie społeczności studentów, pasjonujących się i zajmujących na co dzień technologiami informatycznymi, oferując im możliwość dostępu do wiedzy i technologii Microsoft oraz udziału w licznych programach praktyk i staży studenckich, zarówno w polskim oddziale firmy, jak i w jej centrali w Redmond. Microsoft prowadzi również programy, w ramach których przekazuje na rzecz uczelni i placówek prowadzących szkolenia informatyczne darmowe oprogramowanie, służące do prowadzenia zajęć dydaktycznych i zapoznawania uczestników z nowymi technologiami.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...