Microsoft może zostać obłożony kolejnymi karami, za niedotrzymanie warunków porozumienia z Komisją Europejską.
Komisja Europejska zagroziła Microsoftowi nałożeniem kolejnej kary finansowej. Przyczyną miałoby być niedotrzymanie warunków porozumienia, obligującego Microsoft do umożliwienia użytkownikom systemu Windows wyboru domyślnej przeglądarki internetowej – informuje Yahoo! News.
Aby zaspokoić roszczenia Komisji Europejskiej dot. wykorzystywania przez Microsoft nieuczciwych praktyk konkurencji, firma z Redmond zobowiązała się, że do 2014 roku we wszystkich sprzedawanych w Europie wersjach systemu Windows pojawi się tzw. ekran wyboru przeglądarki, o czym pisaliśmy w 2010 roku.
Ekran ten przestaje być dostępny w Windows 7 po zainstalowaniu udostępnionego w lutym ubiegłego roku dodatku Service Pack 7.
Microsoft twierdzi, że jest to wynikiem błędu, nad którego usunięciem już pracuje.
Komisarz ds. konkurencji w Unii Europejskiej, Joaquin Almunia powiedział, że przeciwko Microsoftowi zostało wszczęte formalne postępowanie. Jeśli w trakcie dochodzenia naruszenie wcześniej wspomnianego porozumienia zostanie potwierdzone, na Microsoft mogą zostać nałożone kolejne sankcje.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.