W portalu Pracuj.pl zarejestrowało się już ponad milion osób. Liczba ta dynamicznie rośnie dzięki ciągłej optymalizacji serwisu i dostosowywaniu go do potrzeb użytkowników.
– Największe natężenie zmian w Pracuj.pl miało miejsce po 15 stycznia tego roku. Tego dnia ruszyła nowa wersja portalu Pracuj.pl. Wersja beta serwisu – jeszcze przed udostępnieniem jej użytkownikom – została poddana ocenie blogerów z branży internetowej, specjalizujących się m.in. w tematyce usability serwisów. Otrzymane od nich uwagi pozwoliły udoskonalić m.in. nawigację i czytelność serwisu – mówi o zmianach Krzysztof Stankiewicz, menedżer ds. e-marketingu w Grupie Pracuj.
Najbardziej widoczną zmianą była odświeżona szata graficzna oraz nowy układ strony, dopasowany do rozdzielczości obrazu 1024×768. W ostatnich miesiącach Pracuj.pl wprowadził także serię istotnych zmian w najważniejszym dla kandydatów obszarze – czyli w wyszukiwaniu ofert pracy i zarządzaniu nimi.
Wyszukiwanie stało się wygodniejsze dzięki zaimplementowaniu w wyszukiwarce słownika stanowisk, lokalizacji i słów kluczowych, które są „podpowiadane” użytkownikom. Dodano także opcję zawężającą wyszukiwanie słowa kluczowego wyłącznie do nazwy stanowiska. W odpowiedzi na sugestie użytkowników serwisu, w wyszukiwarce wprowadzono dodatkową opcję wyszukiwania ogłoszeń według wysokości wynagrodzenia.
Dużo zmian pojawiło się także na liście wyników wyszukiwania: zwiększono przejrzystość listy, a pod nazwami ogłoszeń pojawiły się kilkuzdaniowe podsumowania każdej oferty, które – zależnie od preferencji użytkownika – można zwinąć bądź rozwinąć. Wprowadzono także nowe funkcje aktówki, służącej przechowywaniu interesujących użytkownika ofert pracy. Jedną z najbardziej użytecznych jest możliwość dodawania osobistych notatek do zapisywanych w profilu użytkownika ofert pracy.
W serwisie wprowadzono także szereg udogodnień dla nowych użytkowników. Znacznie uproszczony formularz rejestracji umożliwia założenie konta w ok. 15 sekund i bezpośredni dostęp do wszystkich narzędzi serwisu. Nowością jest także uproszczona wersja JobAlertu – powiadomienia e-mail o najnowszych ofertach pracy. JobAlert Light nie wymaga zakładania konta w serwisie, wystarczy, że po wyszukaniu ofert w wyszukiwarce użytkownik wprowadzi swój adres e-mail, a raz w tygodniu otrzyma listę ogłoszeń odpowiadających wybranym kryteriom.
– Wprowadzane zmiany są efektem otwartej komunikacji portalu Pracuj.pl z jego użytkownikami. Wszystkie zgłaszane przez nich uwagi i pomysły są na bieżąco analizowane i wdrażane. Polityka otwartości komunikacyjnej przejawia się nie tylko w rodzaju wdrażanych zmian i ułatwieniach w serwisie, ale także w podejściu do komunikacji e-mailingowej – dodaje Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj.
Pracuj.pl jako jedyny serwis rekrutacyjny w Polsce korzysta z nowoczesnego systemu Responsys Interact amerykańskiej firmy Responsys Ltd. Dzięki niemu użytkownicy Pracuj.pl otrzymują wiadomości o karierze i pracy dopasowane do ich konkretnych zainteresowań i potrzeb. Komunikacja w wysokim stopniu bazuje na interakcji odbiorcy z treścią e-maila i jest spójna z preferencjami użytkownika co do częstotliwości i rodzaju otrzymywanych wiadomości. Z usług Responsys Ltd. na świecie korzystają m.in. AOL UK, General Motors, Ford czy Lufthansa.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.