W portalu Pracuj.pl zarejestrowało się już ponad milion osób. Liczba ta dynamicznie rośnie dzięki ciągłej optymalizacji serwisu i dostosowywaniu go do potrzeb użytkowników.
– Największe natężenie zmian w Pracuj.pl miało miejsce po 15 stycznia tego roku. Tego dnia ruszyła nowa wersja portalu Pracuj.pl. Wersja beta serwisu – jeszcze przed udostępnieniem jej użytkownikom – została poddana ocenie blogerów z branży internetowej, specjalizujących się m.in. w tematyce usability serwisów. Otrzymane od nich uwagi pozwoliły udoskonalić m.in. nawigację i czytelność serwisu – mówi o zmianach Krzysztof Stankiewicz, menedżer ds. e-marketingu w Grupie Pracuj.
Najbardziej widoczną zmianą była odświeżona szata graficzna oraz nowy układ strony, dopasowany do rozdzielczości obrazu 1024×768. W ostatnich miesiącach Pracuj.pl wprowadził także serię istotnych zmian w najważniejszym dla kandydatów obszarze – czyli w wyszukiwaniu ofert pracy i zarządzaniu nimi.
Wyszukiwanie stało się wygodniejsze dzięki zaimplementowaniu w wyszukiwarce słownika stanowisk, lokalizacji i słów kluczowych, które są „podpowiadane” użytkownikom. Dodano także opcję zawężającą wyszukiwanie słowa kluczowego wyłącznie do nazwy stanowiska. W odpowiedzi na sugestie użytkowników serwisu, w wyszukiwarce wprowadzono dodatkową opcję wyszukiwania ogłoszeń według wysokości wynagrodzenia.
Dużo zmian pojawiło się także na liście wyników wyszukiwania: zwiększono przejrzystość listy, a pod nazwami ogłoszeń pojawiły się kilkuzdaniowe podsumowania każdej oferty, które – zależnie od preferencji użytkownika – można zwinąć bądź rozwinąć. Wprowadzono także nowe funkcje aktówki, służącej przechowywaniu interesujących użytkownika ofert pracy. Jedną z najbardziej użytecznych jest możliwość dodawania osobistych notatek do zapisywanych w profilu użytkownika ofert pracy.
W serwisie wprowadzono także szereg udogodnień dla nowych użytkowników. Znacznie uproszczony formularz rejestracji umożliwia założenie konta w ok. 15 sekund i bezpośredni dostęp do wszystkich narzędzi serwisu. Nowością jest także uproszczona wersja JobAlertu – powiadomienia e-mail o najnowszych ofertach pracy. JobAlert Light nie wymaga zakładania konta w serwisie, wystarczy, że po wyszukaniu ofert w wyszukiwarce użytkownik wprowadzi swój adres e-mail, a raz w tygodniu otrzyma listę ogłoszeń odpowiadających wybranym kryteriom.
– Wprowadzane zmiany są efektem otwartej komunikacji portalu Pracuj.pl z jego użytkownikami. Wszystkie zgłaszane przez nich uwagi i pomysły są na bieżąco analizowane i wdrażane. Polityka otwartości komunikacyjnej przejawia się nie tylko w rodzaju wdrażanych zmian i ułatwieniach w serwisie, ale także w podejściu do komunikacji e-mailingowej – dodaje Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj.
Pracuj.pl jako jedyny serwis rekrutacyjny w Polsce korzysta z nowoczesnego systemu Responsys Interact amerykańskiej firmy Responsys Ltd. Dzięki niemu użytkownicy Pracuj.pl otrzymują wiadomości o karierze i pracy dopasowane do ich konkretnych zainteresowań i potrzeb. Komunikacja w wysokim stopniu bazuje na interakcji odbiorcy z treścią e-maila i jest spójna z preferencjami użytkownika co do częstotliwości i rodzaju otrzymywanych wiadomości. Z usług Responsys Ltd. na świecie korzystają m.in. AOL UK, General Motors, Ford czy Lufthansa.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.