12 listopada 2008 r. o godzinie 20.00 TorturaCen.pl – polski cashback, rozpocznie akcję promocyjną w której rozda milion złotych.
Każdy zarejestrowany użytkownik serwisu otrzyma 5 zł w postaci cashbacku, jeżeli poleci serwis swojemu znajomemu, a ten zdecyduje się na założenie konta. Procedura jest bardzo prosta. Wystarczy wysłać e-mail polecający za pomocą modułu, który znajduje się w profilu użytkownika. Operacje tę można powtórzyć kilkakrotnie i np. za polecenie 10 osób polecający otrzyma 50 zł, za 20 osób 100 zł, itd.
W okresie trwania promocji 5 zł otrzymuje również nowo zarejestrowany użytkownik. Zdobyte w ten sposób środki zapisują się na koncie polecanego i polecającego, ale można je wykorzystać dopiero w momencie dokonania zakupów na odpowiednią kwotę przez osobę polecaną.
Po rocznym okresie prób uruchomiliśmy w Polsce system znany i doskonale funkcjonujący do tej pory w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii – mówi Marek Stodolak prezes zarządu spółki Tortura.pl S.A. – W przeciągu kilku miesięcy nawiązaliśmy współpracę z ponad 800 sklepami, a naszym kolejnym celem jest dotarcie do klientów sklepów internetowych z komunikatem: kup przez TorturaCen.pl, a my podzielimy się z Tobą prowizją.
Strategię i kreację akcji „Milion w cashbacku” przygotowała agencja interaktywna Trendmaker z Krakowa.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.