MIXX 2008 – nagrody dla najlepszych kampanii interaktywnych

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska po raz drugi organizuje Konkurs MIXX Awards. Gala MIXX Awards 2008, na której zostaną wręczone nagrody za najlepsze interaktywne kampanie roku odbędzie się 6 listopada w warszawskim klubie Platinium.
Jury polskich nagród MIXX oceni i nagrodzi najlepsze cyfrowe i interaktywne rozwiązania marketingowe.  Wszystkie zgłoszenia będą rozpatrywane w oddzielnych kategoriach i oceniane przez profesjonalne jury, które składać się będzie ze specjalistów pracujących w różnych dziedzinach biznesu. Momentem kulminacyjnym będzie przyznanie nagrody ,,Best In Show”. Zwycięzca w tej kategorii zostanie nagrodzony przez IAB Polska zgłoszeniem kampanii do nagrody  “International Interactive Advertising Award 09”. Ponad to stowarzyszenie IAB Polska sponsoruje wyjazd zwycięzcy na galę MIXX Awards w Stanach Zjednoczonych.

Kategorie konkursowe:

•     kampania wizerunkowa
•     wprowadzenie nowego produktu na rynek
•     bezpośredni odzew
•     najlepsze zastosowanie nowych mediów

Ostateczny termin zgłoszeń konkursowych upływa 8 października 2008r.
Zgłoszenia kreacji do konkursu:http://obslugakonkursow.pl/mixx

Dodatkowo zespół złożony z członków IAB Polska przyzna także nagrody w kategoriach:

•     życiowe dokonania
•     e-marketer roku
•     agencja roku

Koncepcja nagród “ Marketing and Interactive Excellence (MIXX) Awards”, została rozwinięta przez IAB US. Nagradzane są najlepsze interaktywne kampanie roku. Przy przyznawaniu nagród MIXX oceniane są wszystkie części kampanii: począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, aż po efektywność i ROI.

W tym roku do głosowania w konkursie MIXX Awards 2008 zostanie wykorzystany profesjonalny system Cadera. System ten wykorzystywany był przy takich konkursach jak: KTR, EFFIE czy Media Trendy. Cadera pozwoli na sprawne i szybkie przeprowadzeni głosowania.

Wyniki konkursu będą audytowane przez PricewaterhouseCoopers – wiodącą firmę doradczą oferującą doradztwo w zakresie audytu i podatków klientom zarówno z sektora publicznego , jak i prywatnego.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry