Waszyngtońska firma Mixx, operator serwisu o tej samej nazwie, opublikowała wyniki oglądalności po roku działania witryny. Liczby te dowodzą, że nawet na dojrzałym rynku IT możliwy jest gwałtowny rozwój charakterystyczny dla pierwszych dni Web 2.0.
Mixx to połączenie społeczności, witryny bookmarkingowej, platformy blogów oraz indywidualnej strony startowej. Aplikacja umożliwia udostępnianie różnego rodzaju materiałów – w tym multimedialnych. Internauci mogą przeglądać „odkrycia” swoich znajomych i komentować je.
W okresie od kwietnia do września 2008 całkowita liczba unikalnych użytkowników Mixxa wzrosła z około 370 tysięcy do ponad trzech milionów. W tym samym okresie zasięg według Aleksy zwiększył się z 0,007% do 0,13%. W praktyce oznacza to, że popularna witryna social newsowa Digg jest w tej chwili „zaledwie” pięć razy większa od Mixxa.
Kluczem do sukcesu spółki są umowy partnerskie z dużymi dostawcami treści – wśród nich znalazły się CNN, „New York Times”, Slate, Reuters czy „USAToday”. Dzięki temu witryna nie musi obawiać się pozwów o naruszenie praw autorskich. Z drugiej strony duża baza użytkowników sprawia, że kosztowne kontrakty zaczynają się opłacać.
Źródło: ReadWriteWeb/SocialTimes
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!