Agencja digital One jest autorem i realizatorem koncepcji multimedialnej imprezy MTV „MMS SNOW PARTY” oraz jej głównej atrakcji – konkursu MMS.
18 stycznia br. digital One wraz z MTV Networks Polska przygotowały i przeprowadziły „MMS Snow Party” w Zakopanem, w klubie Ampstrong. O oprawę muzyczną przedsięwzięcia zadbali DJ Jazzy M (gwiazda Ministry of Sound) oraz Adamus. Impreza miała charakter promocyjno – rozrywkowy stanowiąc nie tylko ważne wydarzenie klubowe, ale także okazję do popularyzacji najnowszych technologii komórkowych i zaprezentowania nowoczesnych rozwiązań internetowych szerokiemu gronu odbiorców.
Najważniejszy punkt programu stanowił konkurs MMS. Udział w zabawie zapewniało wykonanie na swoim ciele oryginalnego znaku MTV, Nokii lub Ery (inicjatorów wydarzenia) oraz pozwolenie hostessom na sfotografowanie go. Dzięki MMS’om zdjęcia od razu wraz z unikalnymi numerami trafiały na specjalną stronę internetową oraz na ekrany w klubie. SMS’owe głosowanie na najbardziej oryginalne pomysły prezentacji logotypów rozpoczęło się podczas imprezy i potrwa do końca lutego tego roku.
„MMS Snow Party” to już druga impreza zrealizowana przez digital One z wykorzystaniem technologii MMS. Poprzednia, również bazująca na integracji różnych mediów, MMS’ach i sprawnym połączeniu działań w Internecie oraz poza nim, przygotowana została w listopadzie 2002 r. we współpracy z Domem Mediowym Art Media.
http://www.d1.pl/mms_snow_party
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.