System poczty elektronicznej WP, jako pierwszy wśród największych tego typu w Polsce, oferuje w pełni uniwersalną usługę korzystania z poczty e-mail w urządzeniach przenośnych: telefonach komórkowych, palmtopach, komunikatorach. Z usługi mPoczta korzystać można wybierając pomiędzy protokołem WAP, wbudowanym klientem pocztowym oraz obsługą poprzez SMS.
„Możliwość korzystania z e-mail przez urządzenia przenośne jest w chwili obecnej rozwiązaniem najbardziej pożądanym przez użytkowników poczty elektronicznej. Nie ma się czemu dziwić Tylko w 2002 roku sprzedaż telefonów komórkowych na świecie przekroczyła 423 miliony sztuk i nadal rośnie. Liczba użytkowników palmtopów to już ponad 10 milionów… – mówi Marcin Strzałkowski, szef sprzedaży usług dla klientów detalicznych WP – Komórki, palmtopy, czy komunikatory kupują głównie osoby potrzebujące stałego i szybkiego kontaktu, także z ich skrzynką e-mai i to niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajdują. Niektórym z nich zależy na sprawdzeniu ważnego listu od kontrahenta, inni chcą błyskawicznie przesłać zdjęcia z wakacji. Z nową, całkowicie mobilną pocztą, maksymalnie im to uprościmy.”
Opcja „mPoczta” jest bezpłatna w ramach pakietów pocztowych Poczta50 i Poczta75. Dla niezdecydowanych oferowane jest dwutygodniowe testowanie usługi.
„Z naszych szacunków wynika, że co najmniej kilkadziesiąt tysięcy użytkowników Poczty WP korzystało już z oferowanej przez nas komunikacji za pomocą WAP, a ponad milion osób używa SMS-ów. Pozwala to sądzić, iż możliwość odczytywania całych e-maili za pomocą urządzeń przenośnych będzie dla Internautów równie atrakcyjna. Mając na uwadze błyskawiczny rozwój rynku aplikacji JAVA, WP wychodzi naprzeciw pojawiającym się trendom, a to „modne udogodnienie” będzie w przyszłości zyskiwać na znaczeniu.”- stwierdził Wojciech Gala, dyrektor ds. rozwoju produktów WP.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.