Mobilna Poczta w WP

Opublikowano: 17 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

System poczty elektronicznej WP, jako pierwszy wśród największych tego typu w Polsce, oferuje w pełni uniwersalną usługę korzystania z poczty e-mail w urządzeniach przenośnych: telefonach komórkowych, palmtopach, komunikatorach. Z usługi mPoczta korzystać można wybierając pomiędzy protokołem WAP, wbudowanym klientem pocztowym oraz obsługą poprzez SMS.

„Możliwość korzystania z e-mail przez urządzenia przenośne jest w chwili obecnej rozwiązaniem najbardziej pożądanym przez użytkowników poczty elektronicznej. Nie ma się czemu dziwić… Tylko w 2002 roku sprzedaż telefonów komórkowych na świecie przekroczyła 423 miliony sztuk i nadal rośnie. Liczba użytkowników palmtopów to już ponad 10 milionów… – mówi Marcin Strzałkowski, szef sprzedaży usług dla klientów detalicznych WP – Komórki, palmtopy, czy komunikatory kupują głównie osoby potrzebujące stałego i szybkiego kontaktu, także z ich skrzynką e-mai i to niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajdują. Niektórym z nich zależy na sprawdzeniu ważnego listu od kontrahenta, inni chcą błyskawicznie przesłać zdjęcia z wakacji. Z nową, całkowicie mobilną pocztą, maksymalnie im to uprościmy.”

Opcja „mPoczta” jest bezpłatna w ramach pakietów pocztowych Poczta50 i Poczta75. Dla niezdecydowanych oferowane jest dwutygodniowe testowanie usługi.

„Z naszych szacunków wynika, że co najmniej kilkadziesiąt tysięcy użytkowników Poczty WP korzystało już z oferowanej przez nas komunikacji za pomocą WAP, a ponad milion osób używa SMS-ów. Pozwala to sądzić, iż możliwość odczytywania całych e-maili za pomocą urządzeń przenośnych będzie dla Internautów równie atrakcyjna. Mając na uwadze błyskawiczny rozwój rynku aplikacji JAVA, WP wychodzi naprzeciw pojawiającym się trendom, a to „modne udogodnienie” będzie w przyszłości zyskiwać na znaczeniu.”- stwierdził Wojciech Gala, dyrektor ds. rozwoju produktów WP.

http://poczta.wp.pl/mpoczta

Sylwester KozakMobilna Poczta w WP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.