Kierowcy stojący w warszawskich korkach mogą od niedawna odnieść z tego powodu korzyści. Wszystko dzięki delikatesom internetowym A.pl, które wprowadziły właśnie nową samochodową promocję.
Kierowcy poruszający się po zatłoczonych ulicach stolicy, którzy spotkają na nich samochody dostawcze A.pl, mogą wziąć udział w sms-owej akcji rabatowej. Poza standardową reklamą sklepu, na karoseriach aut widoczny jest bowiem numer telefonu oraz specjalny kod. Osoba, która wyśle kod na podany numer otrzymuje 10 procentowy rabat na zakupy w A.pl.
– Klienci wskazują samochody dostawcze jako jedno z najważniejszych źródeł wiedzy o naszym sklepie, dlatego postanowiliśmy zorganizować akcję rabatową z w ich użyciem – mówi Jakub Milewski koordynator działań e-commerce A.pl. –Chcemy by osoby, które spotkają nasze auta na ulicach nie tylko zapamiętały markę, ale także zaczęły działać, czyli odwiedziły naszą stronę i dokonały zakupu. Choć trudno jest przenieść działania prowadzone offline na online to nam to się jednak udało. Od początku kampanii rabaty pobrało już kilkaset osób – dodaje.
Kampania trwa od 3 tygodni. Rolę nośników pełni 8 samochodów dostawczych A.pl.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!