Kierowcy stojący w warszawskich korkach mogą od niedawna odnieść z tego powodu korzyści. Wszystko dzięki delikatesom internetowym A.pl, które wprowadziły właśnie nową samochodową promocję.
Kierowcy poruszający się po zatłoczonych ulicach stolicy, którzy spotkają na nich samochody dostawcze A.pl, mogą wziąć udział w sms-owej akcji rabatowej. Poza standardową reklamą sklepu, na karoseriach aut widoczny jest bowiem numer telefonu oraz specjalny kod. Osoba, która wyśle kod na podany numer otrzymuje 10 procentowy rabat na zakupy w A.pl.
– Klienci wskazują samochody dostawcze jako jedno z najważniejszych źródeł wiedzy o naszym sklepie, dlatego postanowiliśmy zorganizować akcję rabatową z w ich użyciem – mówi Jakub Milewski koordynator działań e-commerce A.pl. –Chcemy by osoby, które spotkają nasze auta na ulicach nie tylko zapamiętały markę, ale także zaczęły działać, czyli odwiedziły naszą stronę i dokonały zakupu. Choć trudno jest przenieść działania prowadzone offline na online to nam to się jednak udało. Od początku kampanii rabaty pobrało już kilkaset osób – dodaje.
Kampania trwa od 3 tygodni. Rolę nośników pełni 8 samochodów dostawczych A.pl.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.