Ericsson dostarcza polskim operatorom kompletne rozwiązanie Mobile TV funkcjonujące w oparciu o mobilne sieci szerokopasmowe. Ericsson Consumer Lab ustalił, że między 22 a 25% młodzieży korzystającej z telefonów komórkowych chce oglądać mobilną telewizję na swoich aparatach.
Rozwiązanie firmy Ericsson oparte o mobilne sieci szerokopasmowe pozwala na dostarczanie mobilnej telewizji już dziś na ekrany telefonów komórkowych. Zwlekanie z wprowadzaniem usługi Mobile TV na polski rynek zmniejsza zainteresowanie potencjalnych odbiorców. Badania przeprowadzone przez Ericsson Consumer Lab wśród użytkowników telefonów komórkowych wskazują na spadek zainteresowania mobilną telewizją z 17% w 2006 roku do 12% w 2009 roku.
Mobilna telewizja najbardziej zaciekawiła osoby młode, mieszkające w większych miastach, wiodące aktywny tryb życia. 44% badanych zainteresowanych korzystaniem z mobilnej telewizji chciałoby oglądać głównie serwisy informacyjne oraz kanały muzyczne (40%) Kolejne 34% użytkowników mobilnej telewizji zadeklarowało chęć oglądania filmów na ekranie komórki, a 31% jest zainteresowanych relacjami sportowymi.
Duża część respondentów Ericsson Consumer Lab oczekuje, że operator umożliwi im bezpłatne oglądanie mobilnej telewizji przez określony okres testowy. Na taką promocję najbardziej liczą „eksperymentatorzy” (20%) oraz „profesjonaliści” (16%).
Na polskim rynku Ericsson może pochwalić się zakończonymi sukcesem wdrożeniami platform videostreamingowych dla operatorów Polkomtel oraz PTC.
Ericsson uważa, że coraz większe zapotrzebowanie na mobilny Internet, musi w przyszłości wiązać się ze zwiększeniem rozmaitych usług mobilnych opartych o wysoko wydajne sieci komórkowe. Jedną z takich usług jest właśnie cyfrowa telewizja mobilna, która już dzisiaj mocno depcze po piętach technologiom takim jak DVB-H, a nie jest usługą wymagająca odrębnej infrastruktury i ogromnych kosztów związanych z jej budową.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!