Ericsson dostarcza polskim operatorom kompletne rozwiązanie Mobile TV funkcjonujące w oparciu o mobilne sieci szerokopasmowe. Ericsson Consumer Lab ustalił, że między 22 a 25% młodzieży korzystającej z telefonów komórkowych chce oglądać mobilną telewizję na swoich aparatach.
Rozwiązanie firmy Ericsson oparte o mobilne sieci szerokopasmowe pozwala na dostarczanie mobilnej telewizji już dziś na ekrany telefonów komórkowych. Zwlekanie z wprowadzaniem usługi Mobile TV na polski rynek zmniejsza zainteresowanie potencjalnych odbiorców. Badania przeprowadzone przez Ericsson Consumer Lab wśród użytkowników telefonów komórkowych wskazują na spadek zainteresowania mobilną telewizją z 17% w 2006 roku do 12% w 2009 roku.
Mobilna telewizja najbardziej zaciekawiła osoby młode, mieszkające w większych miastach, wiodące aktywny tryb życia. 44% badanych zainteresowanych korzystaniem z mobilnej telewizji chciałoby oglądać głównie serwisy informacyjne oraz kanały muzyczne (40%) Kolejne 34% użytkowników mobilnej telewizji zadeklarowało chęć oglądania filmów na ekranie komórki, a 31% jest zainteresowanych relacjami sportowymi.
Duża część respondentów Ericsson Consumer Lab oczekuje, że operator umożliwi im bezpłatne oglądanie mobilnej telewizji przez określony okres testowy. Na taką promocję najbardziej liczą „eksperymentatorzy” (20%) oraz „profesjonaliści” (16%).
Na polskim rynku Ericsson może pochwalić się zakończonymi sukcesem wdrożeniami platform videostreamingowych dla operatorów Polkomtel oraz PTC.
Ericsson uważa, że coraz większe zapotrzebowanie na mobilny Internet, musi w przyszłości wiązać się ze zwiększeniem rozmaitych usług mobilnych opartych o wysoko wydajne sieci komórkowe. Jedną z takich usług jest właśnie cyfrowa telewizja mobilna, która już dzisiaj mocno depcze po piętach technologiom takim jak DVB-H, a nie jest usługą wymagająca odrębnej infrastruktury i ogromnych kosztów związanych z jej budową.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.