TETA, wrocławski producent systemów wspomagających zarządzanie, zintegrował system TETA_2000 z oprogramowaniem ITERA firmy doradczej KMConsulting. Rozwiązanie, dzięki wykorzystaniu systemu GPS, optymalizuje czas i koszt utrzymania sieci handlowców w terenie. Jednocześnie pracownicy za pomocą urządzeń mobilnych takich jak palmtop, notebook czy telefon komórkowy – z wykorzystaniem transmisji GPRS – mają dostęp do aktualnej oferty firmy i stanów magazynowych, mogą również składać bezpośrednio zamówienia.
„Obecnie wiele firm handlowych prowadzi działalność w oparciu o sieć pracowników w terenie. Efekty ich pracy zależą w głównej mierze od możliwości szybkiego kontaktu z firmą i uzyskania potrzebnych danych. Wykorzystanie łączności GPRS daje im natychmiastową informację np. na temat dostępności pożądanego produktu bądź stopnia wykorzystania kredytu kupieckiego. Takie rozwiązanie zmniejsza znacznie koszty funkcjonowania firmy, gdyż nie angażuje pracowników centrali do pracochłonnego sprawdzania takich informacji, oszczędza zarówno czas, jak i zmniejsza koszty połączeń. W konsekwencji przekłada się to na podwyższenie jakości obsługi Klienta i jego zadowolenie ze świadczonej usługi” – powiedział Marek Kamiński z KM Consulting.
Rozwiązanie umożliwia natychmiastowy dostęp do bieżącej informacji handlowej. Handlowcy za pomocą palmtopa, notebooka czy telefonu komórkowego (transmisja GPRS) mogą sprawdzić aktualny stan zapasów magazynowych przedsiębiorstwa, złożyć zamówienie, które od razu trafia do realizacji, zarządzać polityką rabatową, ale również przesyłać informacje o pozyskanych klientach oraz prowadzić ewidencję przyjmowanych wpłat.
„Nowoczesne technologie dają pewność maksymalnego wykorzystania możliwości, jakie niesie za sobą informatyzacja firmy. System Itera firmy KM Consulting, w elastyczny sposób łączy istotne z punktu widzenia procesu biznesowego dane z różnych lokalizacji i w różnych formatach umieszczone w bazach relacyjnych, hurtowniach danych i bazach aplikacji biznesowych. Umożliwia dzięki temu analizę zgromadzonych danych pod kątem uzyskania informacji niezbędnych przy podejmowaniu strategicznych decyzji. Jest bardzo ważnym uzupełnieniem dla pakietu TETA_2000, w szczególności dla firm posiadających rozbudowaną bazę przedstawicieli handlowych” – powiedział Jerzy Krawczyk Prezes TETA S.A.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.