TETA, wrocławski producent systemów wspomagających zarządzanie, zintegrował system TETA_2000 z oprogramowaniem ITERA firmy doradczej KMConsulting. Rozwiązanie, dzięki wykorzystaniu systemu GPS, optymalizuje czas i koszt utrzymania sieci handlowców w terenie. Jednocześnie pracownicy za pomocą urządzeń mobilnych takich jak palmtop, notebook czy telefon komórkowy – z wykorzystaniem transmisji GPRS – mają dostęp do aktualnej oferty firmy i stanów magazynowych, mogą również składać bezpośrednio zamówienia.
„Obecnie wiele firm handlowych prowadzi działalność w oparciu o sieć pracowników w terenie. Efekty ich pracy zależą w głównej mierze od możliwości szybkiego kontaktu z firmą i uzyskania potrzebnych danych. Wykorzystanie łączności GPRS daje im natychmiastową informację np. na temat dostępności pożądanego produktu bądź stopnia wykorzystania kredytu kupieckiego. Takie rozwiązanie zmniejsza znacznie koszty funkcjonowania firmy, gdyż nie angażuje pracowników centrali do pracochłonnego sprawdzania takich informacji, oszczędza zarówno czas, jak i zmniejsza koszty połączeń. W konsekwencji przekłada się to na podwyższenie jakości obsługi Klienta i jego zadowolenie ze świadczonej usługi” – powiedział Marek Kamiński z KM Consulting.
Rozwiązanie umożliwia natychmiastowy dostęp do bieżącej informacji handlowej. Handlowcy za pomocą palmtopa, notebooka czy telefonu komórkowego (transmisja GPRS) mogą sprawdzić aktualny stan zapasów magazynowych przedsiębiorstwa, złożyć zamówienie, które od razu trafia do realizacji, zarządzać polityką rabatową, ale również przesyłać informacje o pozyskanych klientach oraz prowadzić ewidencję przyjmowanych wpłat.
„Nowoczesne technologie dają pewność maksymalnego wykorzystania możliwości, jakie niesie za sobą informatyzacja firmy. System Itera firmy KM Consulting, w elastyczny sposób łączy istotne z punktu widzenia procesu biznesowego dane z różnych lokalizacji i w różnych formatach umieszczone w bazach relacyjnych, hurtowniach danych i bazach aplikacji biznesowych. Umożliwia dzięki temu analizę zgromadzonych danych pod kątem uzyskania informacji niezbędnych przy podejmowaniu strategicznych decyzji. Jest bardzo ważnym uzupełnieniem dla pakietu TETA_2000, w szczególności dla firm posiadających rozbudowaną bazę przedstawicieli handlowych” – powiedział Jerzy Krawczyk Prezes TETA S.A.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.