W dniu 2 sierpnia Netia wprowadziła zmiany z usłudze mobilnego dostępu do Internetu. Dostępne są nie tylko nowe taryfy, z wyższymi limitami transferu danych, ale również możliwość zamówienia usługi bez Internetu stacjonarnego, jedynie z telefonem. A niezdecydowani mogą przetestować Mobilny Internet przez 30 dni za darmo.
Mobilny Internet był dotychczas dostępny w Netii jako usługa dodatkowa przy zakupie stacjonarnego dostępu do internetu. Teraz mogą z niego skorzystać również klienci, którzy decydują się jedynie na telefon stacjonarny lub pakiet: stacjonarny internet+telefon. W ramach oferty Netia wprowadza także nowe taryfy dla mobilnego dostępu do internetu:
- pakiet 2GB za 29 zł brutto (lub 24 zł netto w ofercie dla firm)
- pakiet 4GB za 39 zł brutto (lub 32 zł netto w ofercie dla firm), dostępny przy zakupie pakietu One Office w specjalnej cenie 29 zł netto.
Na 24-miesięczną umowę na „Mobilny Internet” nie trzeba jednak decydować się od razu. Klienci mogą teraz zupełnie bezpłatnie testować usługę przez okres aż 30 dni od aktywacji, z limitem 1 GB. Do 30 dni od aktywacji z usługi można zrezygnować i odesłać urządzenie lub przejść na jedną z nowych taryf kupić modem nawet za złotówkę.
„Zdecydowaliśmy się na sprzedaż usługi Mobilny Internet również z samą usługą głosową, gdyż nadal jest wiele miejsc, których jakość infrastruktury przewodowej nie pozwala na dostarczenie szybkiego Internetu tą drogą. Zaletą nowego rozwiązania jest też bardzo szybka aktywacja” – powiedział Artur Dominiak, dyrektor departamentu rozwoju i zarządzania produktami Home i SOHO/SME.
Usługa Mobilny Internet oferowana jest na bazie sieci HSDPA, UMTS firmy P4. Maksymalna prędkość transmisji danych to 1 Mb/s.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.