W terminie od 28 kwietnia do końca lipca tego roku klienci sklepów internetowych MobilWorld.pl oraz Otomedia.pl mogą wziąć udział w pierwszej edycji konkursu Zupełnie za darmo.
Konkurs jest przeprowadzany wspólnie z portalem Interia.pl i Fujitsu-Siemens, a do wygrania są atrakcyjne nagrody – notebook i telewizor LCD o łącznej wartości 7000 zł. Warunki uczestnictwa w konkursie są proste i przejrzyste. Wezmą w nim udział wszyscy klienci sklepów, którzy w trakcie trwania promocji złożyli zamówienie powyżej 500 zł, nie zwrócili zakupionego towaru oraz zaprenumerowali darmowy newsletter. Klienci Otomedia.pl mogą wygrać telewizor LCD, a klienci MobilWorld.pl notebooka.
Losowanie zwycięzców pierwszej edycji konkursu odbędzie się 7 dni po jego zakończeniu, czyli w drugim tygodniu sierpnia. Organizatorem promocji jest Digitas Sp. z o. o., właściciel sklepów internetowych Mobilworld.pl i Otomedia.pl.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.