CR Media Consulting, w ramach rozwoju projektu PINO uruchomiła nowy serwis związany z „mini blogingiem” – Moblo.pl. Hasło przewodnie serwisu brzmi „dziel się chwilą”. Serwis Moblo.pl, który zostanie włączony do grupy PINO, umożliwia dzielenie się informacjami ze znajomymi za pomocą krótkich wiadomości wysyłanych nie tylko ze strony, ale także z komunikatora Gadu Gadu oraz telefonu komórkowego. Dzięki Moblo.pl, bez względu na miejsce w którym się przebywa można być w stałym kontakcie ze swoimi znajomymi skupionymi wokół serwisu.
Dzięki Moblo.pl użytkownik może dodawać wpisy wysyłając wiadomość na specjalny numer Gadu-Gadu, bez potrzeby otwierania strony. Moblo może również automatycznie kopiować pozostawione przez użytkownika opisy Gadu-Gadu. Wpisy można dodawać również SMSem, co pozwala podzielić się ze znajomymi wrażeniami z imprezy, wycieczki rowerowej, można szybko opowiedzieć o ważnych wydarzeniach z każdego miejsca, w którym się przebywa. Dzięki jednej wysłanej wiadomości, wszyscy znajomi użytkownika będą mogli się z nią zapoznać w tej samej chwili.
Każdy użytkownik ma możliwość założenia własnego darmowego konta dzięki któremu będzie tworzyć listy znajomych i łatwo śledzić ich poczynania za pomocą działu Wpisy znajomych lub skorzystania z odpowiedniej zakładki na stronie głównej. Każdy otrzyma unikalny adres swojej strony na Moblo.
Moblo.pl udostępnia również swoim użytkownikom tworzenie Wlepek, które można osadzić na swojej stronie lub blogu. Wlepki prezentują ostatnie wpisy danego użytkownika oraz umożliwiają szybki dostęp do jego profilu. W celu stworzenia własnej Wlepki wystarczy ustawić jej preferowany wygląd, a następnie wkleić otrzymany kod na swoją stronę WWW lub na swojego bloga.
Autorzy serwisu zapowiadają rozwój warstwy multimedialnej Moblo, w oparciu o technologię Patrz.pl.
Dzięki Moblo.pl użytkownik może być stale w kontakcie ze swoimi znajomymi, stąd hasło przewodnie serwisu: „dziel się chwilą”. Moblo.pl ma się stać jednym z serwisów grupy PINO. Planowana jest jego integracja z pozostałymi serwisami, takimi jak Patrz.pl, Osobie.pl, czy Ithink.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.