Słuchacze Radiostacji mogą teraz spojrzeć na świat oczami swoich ulubionych DJ’ów. Jest to możliwe dzięki moblogom, nowemu serwisowi na www.radiostacja.pl, gdzie najpopularniejsze głosy Radiostacji za pomocą telefonów komórkowych zamieszczają zdjęcia i krótkie filmiki.
Radiostacja udostępniła na swojej witrynie internetowej www.radiostacja.pl serwis m-blogowy. Najpopularniejsi prowadzący Radiostacji dzielą się na nim wszystkim tym, co sami zobaczą i co wydaje im się interesujące dla słuchaczy. Materiały w postaci zdjęć lub krótkich sekwencji wideo wykonywane są za pomocą telefonów komórkowych i przesyłane wraz z krótkim komentarzem na witrynę internetową.
Witryna Radiostacji umożliwia użytkownikom nie tylko słuchanie radia w dowolnym miejscu za pomocą sieci, zajrzenie do jego wnętrza za pomocą kamer internetowych, ale także wyjście na ulicę wraz z DJ’ami, spojrzenie na świat ich oczami i swobodne wyrażenie opinii na temat tego co widzą.
O pokoleniu słuchaczy Radiostacji mówi się nie bez racji m-generation – uważa Jaga Ford – Dyrektor Marketingu grupy Eurozet. Telefon komórkowy jest dla niego nie tylko najbardziej naturalnym narzędziem komunikacji, a wręcz zjawiskiem popkulturowym. Naszym celem jest aby Radiostacja rozmawiała ze słuchaczami ich językiem o wszystkim, co dla nich ważne.
Projekt moblogów został opracowany przez agencję Mobijoy! – grupa One-2-One w ramach kompleksowego projektu komunikacji interaktywnej realizowanej dla Radiostacji i grupy Eurozet. W jego ramach w pierwszym kwartale 2007 uruchomiono nową witrynę internetową, która jest ciągle wzbogacana o nowe funkcjonalności.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.