Mojeauto.pl nabiera rozpędu

Opublikowano: 2 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Pierwsze półrocze 2004 przyniosło intensywny rozwój Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl, na który złożyły się zarówno podjęte przez Zarząd kroki w restrukturyzacji działalności biznesowej, jak i nowe uwarunkowania makroekonomiczne.

Mojeauto.pl zanotowało od początku roku wysoki wzrost popularności. W porównaniu do grudnia 2003 liczba unikalnych Użytkowników witryny wzrosła o ponad 50%.

W minionym półroczu jednym z najważniejszych wydarzeń w życiu mojeauto.pl było rozpoczęcie współpracy z GE Capital Bank SA. Bank jest częścią grupy General Electric i zajmuje wiodącą pozycję wśród instytucji finansowych świadczących usługi dla Klientów indywidualnych. Celem podjęcia wspólnych działań było wsparcie Programu GE pard zrzeszającego w sieć autoryzowane przez GE Capital Bank salony dealerskie samochodów używanych z terenu całej Polski.

Nowością na skalę Polski było także rozpoczęcie prowadzenia rankingów TOP TEN mojeauto.pl, które dotyczą zainteresowania nowymi samochodami w Internecie. Rankingi popularności dostarczają nowych informacji o rynku motoryzacyjnym. Teraz poza wynikami sprzedaży, do dyspozycji analityków są także dane dotyczące zainteresowania samochodami w Polsce, które świadczą o nastrojach i tendencjach potencjalnych klientów.

Sam serwis mojeauto.pl również przeszedł modernizację. Poprawiony został wygląd strony głównej. Dział „Motofinanse”, „Motogazeta” oraz „Samochody Nowe” zostały rozbudowane. Powstały nowe serwisy poświęcone samochodom osobowym, firmowym oraz luksusowym.

Przybywa ofert samochodów używanych, planowana jest poprawa wyglądu i funkcjonalności sewisu „Auta Używane”. Pojawi się tam także, jako w jedynym serwisie w Polsce, aktualny raport awaryjności DEKRA. W dziale poświęconym samochodom nowym wkrótce będzie możliwość porównywania konkretnych samochodów między sobą, co zapewne zostanie docenione przez Internautów. Wkrótce powstanie też nowy serwis „Flota” skierowany do klienta biznesowego, ponieważ aż 33% Użytkowników Platformy to przedstawiciele wyższej kadry menedżerskiej, z czego 17% to właściciele firm.

http://www.mojeauto.pl

Sylwester KozakMojeauto.pl nabiera rozpędu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.