Onet.pl wzbogaca swoją ofertę – w efekcie współpracy z operatorem Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl, firmą InterNet Service S.A. , internauci uzyskali dostęp do zupełnie przebudowanego serwisu Moto.onet.pl.
Serwis oferuje obszerne kompendium wiedzy związanej z tematyką 'czterech kółek’. Opracowane w przystępnej i atrakcyjnej formie informacje zostały dobrane z największą starannością tak, aby zainteresować zarówno typowych użytkowników dróg, jak i pasjonatów sportów samochodowych.
Strona główna prezentuje w przejrzysty sposób wszystkie działy serwisu. Czytelna nawigacja pozwala szybko dotrzeć do licznych podstron umożliwiając wybór ciekawego tematu. Szczególnie bogatą treść oferują Wiadomości. W ich skład wchodzą aktualizowane na bieżąco informacje z kraju i świata. Fani technicznych nowości mogą odnaleźć bogato ilustrowane informacje o premierach nowych modeli, ich charakterystykach i zastosowanych rozwiązaniach konstrukcyjnych.
Z myślą o zwykłych kierowcach przygotowano kompetentne omówienia najbardziej istotnych wydarzeń w branży, wyniki testów, raporty oraz praktyczne informacje dotyczące najnowszych uregulowań prawnych.
Szczególnie polecić można konfigurator samochodów – jest to specjalnie przygotowana baza danych z opisem dostępnych na polskim rynku aut. To interaktywne narzędzie znakomicie ułatwia wybór, umożliwiając ustalenie pożądanych cech pojazdu: od marki, poprzez kolor i wyposażenie dodatkowe, aż do możliwości kontaktu z dealerem w przypadku szczegółowych pytań.
Serwis publikuje również: zestawienie aktualnych promocji, rozbudowaną bazę testów zderzeniowych Euro NCAP oraz listę rekomendowanych dealerów samochodów nowych.
Współpraca z największym w Polsce portalem internetowym to efekt zapoczątkowanego trzy lata temu procesu przekształcania serwisu mojeauto.pl z platformy transakcyjnej w informacyjną. – Mamy nadzieję na owocny i dynamiczny rozwój naszej współpracy z Onet.pl mówi Michał Kluba, prezes InterNet Service S.A.
Mariusz Biedrzycki dyrektor działu komunikacji marketingowej Onet.pl dodaje: – jesteśmy bardzo zadowoleni z podjęcia współpracy. Najwyższa jakość treści naszych partnerów, w połączeniu z możliwościami dotarcia do użytkowników, jakimi dysponuje Onet.pl, pozwala założyć, że w niedługim czasie serwis Moto.onet.pl zdobędzie pozycję lidera rynku w swojej kategorii.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.