Money.pl uruchomił sieć reklamy kontekstowej

Opublikowano: 24 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Money.pl stworzył sieć reklamy kontekstowej. Zarządzać nią będzie nowa spółka – BUSINESSCLICK Sp.z o.o. To kolejny etap budowy grupy internetowej, która obejmie również rynki zagraniczne. Przedsięwzięcie powstało przy współpracy Wydawnictwa Handelsblatt.
BUSINESSCLICK to nowoczesny system reklamy kontekstowej oraz sieć portali o profilu biznesowym. Do tej pory w Polsce przystąpili do niej (w kolejności alfabetycznej): Abc.com.pl oraz Lex.pl – serwisy Wolters Kluwer Polska, Biznespolska.pl, Egospodarka.pl, E-prawnik.pl, Money.pl, Podatki.pl i Polityka.pl. Trwają rozmowy z kolejnymi wydawcami.

„BUSINESSCLICK umożliwia prowadzenie bardzo skutecznej kampanii reklamowej kierowanej do użytkowników biznesowych. Oprócz doboru kontekstowego reklam, reklamodawca za pomocą specjalnych narzędzi decyduje, na jakich serwisach i w jakich kanałach tematycznych chce zaprezentować reklamę. Za pomocą mechanizmów budżetowania decyduje natomiast o kosztach i zasięgu kampanii” – mówi Tomasz Musiał, dyrektor generalny BUSINESSCLICK. ”Istniejące w Polsce sieci ogólnotematyczne zamierzamy traktować jako partnerów, a nie konkurencję.” – dodaje.

W przyszłości siecią BUSINESSCLICK objęte zostaną również serwisy należące do niemieckiej grupy wydawniczej Handelsblatt (VHB), głównego udziałowca Money.pl. Trwają rozmowy z wydawcami w Niemczech, Czechach, na Słowacji, Ukrainie i w Rosji. To efekt nowej strategii wydawnictwa, która zakłada duże zaangażowanie w projekty internetowe w Europie, w tym także w Polsce. W lipcu 2006 grupa Handelsblatt weszła na rynek polski obejmując 70 proc. udziałów w portalu Money.pl.

„Tak zaawansowane narzędzie reklamowe umożliwiające inteligentne i kontekstowe targetowanie to nowość w ofercie reklamowej Grupy Handelsblatt. Jesteśmy dumni, że BUSINESSCLICK powstał właśnie w Polsce, co potwierdza naszą wysoką opinię o polskich specjalistach IT i potencjale Money.pl.” – dodaje Joachim Weidemann, dyrektor ds. Europy Środkowo-Wschodniej w Handelsblatt.

„Money.pl we współpracy z Wydawnictwem Handelsblatt buduje dziś dużą europejską grupę internetową. BUSINESSCLICK pokazuje jakie korzyści może nieść ze sobą inwestycja i współpraca z silnym, globalnym partnerem. Dzięki temu Money.pl wykorzystuje swoją szansę na ekspansję międzynarodową ” – mówi Arkadiusz Osiak, prezes zarządu Money.pl.

www.businessclick.com

Hanna LaskowskaMoney.pl uruchomił sieć reklamy kontekstowej

Podziel się!

O autorze

hania