Money.pl w trzecim kwartale 10 mln z pośrednictwa finansowego

Opublikowano: 24 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Serwis Finansowy Money.pl odnotował w trzecim kwartale 2002 roku znaczący wzrost wielkości przychodów z tytułu pośrednictwa finansowego on-line. Wartość produktów finansowych nabytych za pośrednictwem Money.pl wyniosła w tym okresie ponad 10 mln złotych, co oznacza sześciokrotny wzrost o w stosunku do pierwszego kwartału i 2,5 krotny w stosunku do drugiego kwartału b.r.

Coraz więcej osób decyduje się na wybór oferty przez internet. We wrześniu, spośród 130 tysięcy użytkowników serwisu, ponad tysiąc wyraziło swoje zainteresowanie kredytami – umawiając się za pośrednictwem serwisu z doradcami kredytowymi, a pół tysiąca osób złożyło wniosek o założenie rachunku bankowego.

Wśród produktów finansowych oferowanych w Money.pl największą popularnością cieszą się kredyty mieszkaniowe GE Banku Mieszkaniowego i rachunki mBanku. Wg informacji współpracujących instytucji Money.pl jest najbardziej efektywnym kanałem sprzedaży tych produktów wśród wortali finansowych.

Łukasz Bald, Prezes GE Banku Mieszkaniowego – „Kredyty GE Banku Mieszkaniowego są oferowane również w innych serwisach i portalach. Jednak od pewnego czasu to Money.pl może pochwalić się największą liczbą spływających wniosków i co za tym idzie największą sprzedażą. Mamy nadzieję, że dobre wyniki tego portalu zostaną utrzymane. Potwierdza to zainteresowanie użytkowników Money.pl nowym produktem GE Banku – kredytem konsolidacyjnym. W ciągu zaledwie tygodnia promocji kredytu konsolidacyjnego w Money.pl zainteresowanie kredytem konsolidacyjnym było ogromne.

Arkadiusz Osiak, Prezes Money.pl – „GE Bank Mieszkaniowy to bardzo dobry partner. Ma wysoką skuteczność, tj. współczynnik przydzielonych kredytów w stosunku do liczby przekazanych wniosków. Jest ona kilkukrotnie wyższa niż w przypadku innych banków. Wartość kredytów mieszkaniowych GE Banku udzielonych za pośrednictwem Money.pl wyniosła we wrześniu ponad 2 mln zł. Wydaje nam się, że wynika to z dużej elastyczności banku w kontaktach z klientem i godnej podziwu sprawności operacyjnej. Obserwujemy stały wzrost zainteresowania ofertą kredytową GE Banku prezentowaną na stronach Money.pl.”

Obok kredytów, bardzo dobrze sprzedają się w Money.pl internetowe konta osobiste. Miesięcznie za pośrednictwem serwisu składanych jest blisko pół tysiąca wniosków o otwarcie rachunku. Najwięcej osób zainteresowanych jest kontem mBanku.

Ryszard Słowiński – Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA, odpowiedzialny za mBank – „mBank niezwykle ceni sobie współpracę z serwisem finansowym Money.pl, który charakteryzuje się wysoką skutecznością sprzedaży produktów banku wśród polskich wortali finansowych. Z obserwacji mBanku wynika, że użytkowników serwisu Money.pl cechuje wysoki współczynnik aktywności na rachunkach założonych w mBanku. W związku z powyższym, obecnie przygotowujemy się do rozszerzenia naszej współpracy o nowe produkty finansowe.”

Money.pl zanotował we wrześniu b.r. 30% wzrost oglądalności w stosunku do sierpnia. Październik wydaje się być jeszcze lepszy pod tym względem. Zewnętrzne badania pokazują, że Money.pl odwiedzają głównie ludzie młodzi, dobrze zarabiający, posiadający środki finansowe do zainwestowania np. w lokatę lub mieszkanie, i co najważniejsze nie obawiający się wykorzystywać do tego celu internetu.

http://www.money.pl

Sylwester KozakMoney.pl w trzecim kwartale 10 mln z pośrednictwa finansowego

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.