Wyszukiwarka nieruchomości Morizon.pl rozpoczęła program inwestycyjny, który ma na celu zaprezentowanie internautom bazy ogłoszeń aktualizowanej w czasie rzeczywistym. Dzięki stworzeniu nowych narzędzi pozwalających na wymianę informacji pomiędzy ogłoszeniodawcami, Morizon.pl zaproponuje swoim użytkownikom nową jakość jeśli chodzi o aktualność i kompletność prezentowanych ofert. Projekt w 60% został dofinansowany przez Unię Europejską.
Plany Morizon.pl zakładają integrację wewnętrznych baz danych agencji z silnikiem wyszukiwarki co pozwoli m.in. na:
• Zautomatyzowanie procesu aktualizacji i dodawania ogłoszeń,
• Sukcesywne zwiększanie kompletności ofert oraz eliminowanie tych już nieaktualnych,
• Jednoczesne umieszczanie ofert w bazie ofert agencji i serwisie,
• Oszczędzenie czasu po stronie ogłoszeniodawcy oraz zwiększenie efektywności wydawanych budżetów reklamowych.
„Dziś, największym problemem wyszukiwarek nieruchomości jest aktualność i kompletność prezentowanych ofert. Szacuję, że średnio 30% ogłoszeń w serwisach jest nieaktualnych. Wierzę, że nasze rozwiązania będą kreowały technologiczne standardy na polskim internetowym rynku ogłoszeniowym. W praktyce stworzone narzędzia oraz modele pozycjonowania pozwolą zaprezentować internautom jedyną w Polsce aktualizowaną w czasie rzeczywistym bazę ogłoszeń.” – dodaje Bolesław Drapella, prezes Morizon.pl.
Ponadto firma zamierza ułatwić wyszukiwanie odpowiednich ofert oraz pomóc użytkownikom w kwestiach prawnych związanych ze sprzedażą i wynajmem mieszkań, domów, lokali użytkowych i działek.
Firma planuje jednocześnie zaistnieć jako platforma informacyjna w obrębie rynku nieruchomości – aktualne wiadomości na temat trendów, porady ekspertów, interakcja z użytkownikiem – to funkcje mające wprowadzić Morizon.pl do top 10 serwisów w kategorii PBI: budownictwo i nieruchomości.
Za realizację rozwojowych planów odpowiedzialny jest nowy prezes serwisu – Bolesław Drapella, były dyrektor ds. rozwoju serwisu Gratka.pl. Serwis ogłoszeń z branży nieruchomości www.morizon.pl, którym zarządza Morizon Sp. z o.o. został założony w 2008 roku m.in. przez udziałowców grupy Nokaut.pl.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!