Wyszukiwarka nieruchomości Morizon.pl nawiązała współpracę z serwisem najDom.pl należącym do grupy o2. Na mocy zawartej umowy, oferty zamieszczane przez biura nieruchomości, deweloperów i osoby prywatne w morizon.pl, będą publikowane również w portalu najDom.pl.
Umowa partnerska zapewnić ma korzyści zarówno użytkownikom najDom.pl, jak i ogłoszeniodawcom zamieszczającym oferty w Morizon.pl.
Szacujemy, że dzięki współpracy pomiędzy portalami, liczba realnych użytkowników serwisu morizon.pl aktywnie poszukujących nieruchomości, może wzrosnąć o 20 proc. W wyniku podpisania umowy Morizon zyska dodatkowy zasięg dla swoich ogłoszeniodawców. Korzyści w postaci wzrostu ilości otrzymywanych zapytań powinni zauważać w szczególności klienci pozycjonujący – ich oferty będą wyświetlane wysoko na listach wyników równocześnie w obu serwisach – powiedział Bolesław Drapella, prezes zarządu spółki Morizon.
Do tej pory Morizon.pl nawiązał współpracę m.in. z portalami: Anonse.pl, Money.pl, Trovit.pl, Mitula.com oraz z serwisami zagranicznymi. Zawartą współpracę wyróżnia fakt, że serwis najDom.pl będzie prezentował wyłącznie oferty własne oraz pochodzące z Morizon.pl, a oferty pozycjonowane w Morizon.pl będą wyświetlane najwyżej na listach wyników w najDom.pl.
Nowo nawiązana współpraca zwiększyć ma realny zasięg ofert publikowanych i pozycjonowanych na Morizon.pl i serwisach partnerskich do blisko 900 tys. realnych użytkowników poszukujących nieruchomości.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.