„Motyle żyją tylko jeden dzień – Przedłuż ich życie i wygraj nagrody ECCO!” – to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej Ecco Shoes w Internecie.
Kampania towarzyszy uruchomieniu „Wirtualnego Świata Motyli”, w którym każdy użytkownik może stworzyć swojego własnego wirtualnego motyla i rozesłać go wraz z wyjątkową wiadomością do bliskich osób.
Strona umożliwia również wędrówkę po najnowszej kolekcji ECCO na sezon wiosna/lato 2007 oraz prezentuje koncepcję komfortu produktów ECCO. Dla wytrwałych bywalców przewidziano specjalny interaktywny konkurs. Działania promocyjne w Internecie potrwają do 30 kwietnia.
Za kreację serwisu odpowiada interaktywna agencja Click5, a planowaniem mediów zajął się zespół Fastbridge – interaktywna komórka domu mediowego Initiative.
Kampania jest częścią ogólnopolskiej akcji reklamowej ECCO Shoes, w której wykorzystano także telewizję, prasę, outdoor i działania ambientowe.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.