Motyle ECCO w Internecie

„Motyle żyją tylko jeden dzień – Przedłuż ich życie i wygraj nagrody ECCO!” – to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej Ecco Shoes w Internecie.
Kampania towarzyszy uruchomieniu “Wirtualnego Świata Motyli”, w którym każdy użytkownik może stworzyć swojego własnego wirtualnego motyla i rozesłać go wraz z wyjątkową wiadomością do bliskich osób.

Strona umożliwia również wędrówkę po najnowszej kolekcji ECCO na sezon wiosna/lato 2007 oraz prezentuje koncepcję komfortu produktów ECCO. Dla wytrwałych bywalców przewidziano specjalny interaktywny konkurs. Działania promocyjne w Internecie potrwają do 30 kwietnia.

Za kreację serwisu odpowiada interaktywna agencja Click5, a planowaniem mediów zajął się zespół Fastbridge – interaktywna komórka domu mediowego Initiative.

Kampania jest częścią ogólnopolskiej akcji reklamowej ECCO Shoes, w której wykorzystano także telewizję, prasę, outdoor i działania ambientowe.

www.ecco.com.pl/motyleecco

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry