„Motyle żyją tylko jeden dzień – Przedłuż ich życie i wygraj nagrody ECCO!” – to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej Ecco Shoes w Internecie.
Kampania towarzyszy uruchomieniu „Wirtualnego Świata Motyli”, w którym każdy użytkownik może stworzyć swojego własnego wirtualnego motyla i rozesłać go wraz z wyjątkową wiadomością do bliskich osób.
Strona umożliwia również wędrówkę po najnowszej kolekcji ECCO na sezon wiosna/lato 2007 oraz prezentuje koncepcję komfortu produktów ECCO. Dla wytrwałych bywalców przewidziano specjalny interaktywny konkurs. Działania promocyjne w Internecie potrwają do 30 kwietnia.
Za kreację serwisu odpowiada interaktywna agencja Click5, a planowaniem mediów zajął się zespół Fastbridge – interaktywna komórka domu mediowego Initiative.
Kampania jest częścią ogólnopolskiej akcji reklamowej ECCO Shoes, w której wykorzystano także telewizję, prasę, outdoor i działania ambientowe.
Wpisy promowane
- Automatyczne ustawianie cen w sklepie i na portalach sprzedażowychJeżeli sprzedajesz w sieci a asortyment wystawiasz na wielu kanałach równocześnie, koniecznie przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zminimalizować ...
- Sprawdź profesjonalny system do zarządzania energią w firmieEfektywne zarządzanie energią elektryczną w firmie ma ogromne znaczenie. Pozwala na obniżenie kosztów oraz wpływa pozytywnie na zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
- Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN PaczkiORLEN Paczka dołącza do Smile – usługi od IdoSell, dzięki której sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom darmową dostawę do ...
- Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking SimulatoraBig Cheese Studio kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together, w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.