Podczas 53 edycji Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes, MPG Media Planning będzie walczyło o nagrodę w następujących kategoriach mediowych : najlepszy mix media oraz najlepsze dotarcie do młodych w wieku 18-34. Festiwal odbędzie się w dniach 18-24 czerwca.
Decyzją sieci MPG, na tegoroczny Festiwal Reklamy, wytypowana została kampania „Ostatni wyskok! Zapnij pasy! Zawsze!”. Spośród innych prac zgłoszonych do sieci MPG, wybrano ją jako jedną z najlepszych.
Kampanię zorganizowała Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego – Ministerstwo Infrastruktury i była prowadzona we wrześniu i październiku 2005 roku. Była to największa tego typu akcja w Polsce, edukująca głównie młodych ludzi w przedmiocie konieczności zapinania pasów podczas jazdy pojazdem, szczególnie na tylnym siedzeniu.
W trakcie trwania kampanii, którą zaplanowało i zakupiło MPG Media Planning, przekaz dotarł do 93% młodych ludzi w wieku 18-24 – jak wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOB, a liczba osób zapinających pasy wzrosła o 32%. Sukces kampanii przyczynił się do zwiększenia o 10% ilości osób zapinających pasy na tylnych siedzeniach, co potwierdziły badania obserwacyjne prowadzone przez KRBRD. W efekcie, w trakcie kolejnych 3 miesięcy uratowanych zostało ponad 200 istnień ludzkich w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim.
„MPG Media Planning wykazało się dużym profesjonalizmem w dziedzinie planowania strategicznego tej kampanii, a potem przełożeniem jej na działania implementacyjne z wykorzystaniem wielu nietypowych form reklamy. Dzięki kompetencjom i zaangażowaniu MPG Media Planning kampania „Ostatni wyskok!” odniosła zamierzony efekt i wpłynęła na poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach”, powiedziała Barbara Król, konsultant ds. kampanii społecznych i komunikacji w Sekretariacie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.