MPG Media Planning zdobył budżet FROSTY

Dom mediowy MPG Media Planning zwyciężył w przetargu na obsługę budżetu Frosta Sp. z o.o.. W przetargu, oprócz MPG Media Planning brały udział domy mediowe Brand & Media OMD oraz Starcom.

“Bardzo cieszymy się ze zwycięstwa w przetargu na obsługę mediową kampanii Frosty. Jest to czternasty z kolei nowy budżet zdobyty przez MPG Media Planning w tym roku, co pokazuje, że jakościowe podejście do mediów, zaangażowanie oraz zaawansowane narzędzia strategiczne przekonują Klientów również na rynku polskim. W ciągu ostatniego roku w Agencji poświęciliśmy dużo czasu i energii na wdrożenie stosowanych przez MPG na całym świecie metod pracy i dzisiaj widać, że praca ta przynosi oczekiwane rezultaty.” – powiedział Jacek Dzięcielak – Dyrektor Generalny MPG Media Planning oraz CEO MPG w Polsce

http://www.mpgmediaplanning.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku
30.06.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry