MPG Media Planning zdobył budżet FROSTY

Opublikowano: 19 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Dom mediowy MPG Media Planning zwyciężył w przetargu na obsługę budżetu Frosta Sp. z o.o.. W przetargu, oprócz MPG Media Planning brały udział domy mediowe Brand & Media OMD oraz Starcom.

„Bardzo cieszymy się ze zwycięstwa w przetargu na obsługę mediową kampanii Frosty. Jest to czternasty z kolei nowy budżet zdobyty przez MPG Media Planning w tym roku, co pokazuje, że jakościowe podejście do mediów, zaangażowanie oraz zaawansowane narzędzia strategiczne przekonują Klientów również na rynku polskim. W ciągu ostatniego roku w Agencji poświęciliśmy dużo czasu i energii na wdrożenie stosowanych przez MPG na całym świecie metod pracy i dzisiaj widać, że praca ta przynosi oczekiwane rezultaty.” – powiedział Jacek Dzięcielak – Dyrektor Generalny MPG Media Planning oraz CEO MPG w Polsce

http://www.mpgmediaplanning.pl

Sylwester KozakMPG Media Planning zdobył budżet FROSTY

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.