MPG Media Planning zdobył budżet FROSTY

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

Dom mediowy MPG Media Planning zwyciężył w przetargu na obsługę budżetu Frosta Sp. z o.o.. W przetargu, oprócz MPG Media Planning brały udział domy mediowe Brand & Media OMD oraz Starcom.

„Bardzo cieszymy się ze zwycięstwa w przetargu na obsługę mediową kampanii Frosty. Jest to czternasty z kolei nowy budżet zdobyty przez MPG Media Planning w tym roku, co pokazuje, że jakościowe podejście do mediów, zaangażowanie oraz zaawansowane narzędzia strategiczne przekonują Klientów również na rynku polskim. W ciągu ostatniego roku w Agencji poświęciliśmy dużo czasu i energii na wdrożenie stosowanych przez MPG na całym świecie metod pracy i dzisiaj widać, że praca ta przynosi oczekiwane rezultaty.” – powiedział Jacek Dzięcielak – Dyrektor Generalny MPG Media Planning oraz CEO MPG w Polsce

http://www.mpgmediaplanning.pl

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Women TechStyle Summit 2025 (online)
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top