mRabatki mBanku

Opublikowano: 21 listopada 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

mBank uruchomił nowy projekt promocyjny pod nazwą mRabatki.

mRabatki to przedsięwzięcie długoterminowe, realizowane wspólnie z partnerami mBanku. W pierwszej kolejności mBank rozpoczyna współpracę z siecią salonów odzieżowych RESERVED, która do końca br. będzie promować płatności kartami mBanku oraz izzyBanku 10% rabatem na wszystkie swoje produkty.

mRabatki mają na celu dostarczyć ponad 311 tys. Klientów mBanku wartość dodaną, szczególnie w przedświątecznym okresie.

Z analiz płatności kartami mBanku oraz izzyBanku wynika, że Klienci chętnie dokonują zakupów w salonach RESERVED i właśnie dlatego mBank zrealizował pomysł aby nagradzać te zakupy 10% rabatem.

http://www.mRabatki.mBank.com.pl

Sylwester KozakmRabatki mBanku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.