MRM Worldwide tworzy PROMOLOT

Opublikowano: 25 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Agencja interaktywna MRM Worldwide jest odpowiedzialna za strategię komunikacyjną nowej taryfy Polskich Linii Lotniczych LOT, która dostępna jest wyłącznie na www.lot.com, i na stałe wchodzi do oferty LOT-u.

PLL LOT wprowadziły do swojej oferty stałą taryfę dostępną wyłącznie w sieci. Dzięki temu pasażer rezerwujący swoją podróż z co najmniej 45-dniowym wyprzedzeniem ma do dyspozycji najniższe z możliwych cen za przeloty samolotami PLL LOT po Polsce i Europie. Zadaniem kreatywnym MRM było stworzenie takiej strategii, która w natłoku komunikacji konkurencji będzie się wyróżniać i zapadnie konsumentom w pamięć, a także będzie podkreślała główne cechy taryfy.

W odpowiedzi na potrzeby klienta powstało intrygujące hasło „PROMOLOT Kto pierwszy, ten leci!”, które określa zasady funkcjonowania taryfy, a także buduje i wzmacnia chęć skorzystania z nowej, bardzo atrakcyjnej oferty PLL LOT. – wyjaśnia Izabela Walczyk, Account Manager w MRM Worldwide.

Launch nowej taryfy został wsparty działaniami ATL i BTL , a także licznymi  aktywnościami w Internecie. Na potrzeby działań reklamowych w Internecie wykorzystane zostały różnorodne formy reklamowe – od billboardów aż do niestandardowych form animowanych, takich jak jak xhtml. Działania w Internecie potrwają miesiąc i będą opierały się m.in. na współpracy z portalami społecznościowymi i wyszukiwarkami. Rozwiązania kreatywne we wszystkich kanałach promocji są spójne.  Za strategię komunikacji odpowiada agencja interaktywna MRM Worldwide, a media zakupił dom mediowy Universal McCann.

Tomasz UchańskiMRM Worldwide tworzy PROMOLOT

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski