Microsoft poinformował o oficjalnym uruchomieniu polskiej wersji znanego serwisu internetowego MSN. Portal MSN, przygotowany z myślą o użytkownikach indywidualnych, jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie internautów na treści związane z rozrywką, a także łatwą komunikację i możliwość dzielenia się prywatnymi zbiorami plików.
Pod adresem msn.pl polscy użytkownicy będą mieli dostęp nie tylko
do informacji z całego świata, zorganizowanych w ramach kanałów tematycznych, lecz także do bogatych zasobów multimediów, licznych klipów wideo, które użytkownicy będą mogli również zamieszczać samodzielnie oraz atrakcyjnych funkcjonalności wynikających z integracji MSN z narzędziami Windows Live. Polska wersja MSN jest pierwszym samodzielnym portalem z rodziny MSN w Europie Środkowej. Partnerem projektu i dostawcą zawartości informacyjnej do portalu MSN w Polsce jest Agora S.A. Treści do polskiej wersji MSN będą również dostarczać Sony BMG, MTV oraz Starlounge.
Portal msn.pl w wersji finalnej został uruchomiony po kilku miesiącach testów wersji beta. Na portalu znajdzie się m.in. bogata galeria klipów wideo, współtworzona również przez użytkowników zamieszczających samodzielnie ciekawe filmy. Internauci będą również mogli korzystać z atrakcyjnych kanałów tematycznych, dostarczających wiadomości ze świata, informacji sportowych, gospodarczych, plotek oraz informacji o pogodzie. Partnerem MSN w Polsce jest firma Agora S.A., która dostarcza kontent informacyjny. Dostawcami treści do polskiej wersji MSN są również Sony BMG, MTV oraz Starlounge.
„Bardzo nas cieszy współpraca z globalnym partnerem, który zaufał naszemu doświadczeniu na lokalnym rynku. Dla nas oznacza to również szansę czerpania z międzynarodowego doświadczenia MSN, dzięki czemu możemy wspólnie osiągnąć sukces na polskim rynku” – powiedział Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory.
Portal integruje się ze wszystkimi rozwiązaniami z rodziny Windows Live, tym samym zapewniając użytkownikom możliwość korzystania z pełnej oferty online przygotowanej przez Microsoft. Na portalu udostępniona zostanie również powierzchnia reklamowa, obsługiwana przez partnera MSN w Polsce, firmę Agora S.A.
Firma równolegle z premierą MSN w Polsce ogłosiła konkurs na najlepszy klip wideo przygotowany i zamieszczony przez użytkowników portalu.
„Jesteśmy pierwszym z krajów Europy Środkowej, który uruchamia samodzielny portal MSN. Traktujemy to jako ogromne wyzwanie, jako że lokalny rynek jest bardzo konkurencyjny, a polscy użytkownicy z roku na rok coraz bardziej wymagający. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom stworzyliśmy serwis, który odpowiada dzisiejszym trendom obecnym w Internecie. Dlatego stawiamy przede wszystkim na wysokiej jakości rozrywkę i komunikację. Wierzę, że dzięki temu portal MSN znajdzie swoje miejsce na rynku, a jego popularność pozwoli nam dołączyć w perspektywie kilku lat do czołówki polskiego rynku internetowego” – powiedział Michał Kostrzewa z polskiego oddziału Microsoft.
Na całym świecie z portali z rodziny MSN korzysta miesięcznie ponad 465 milionów unikalnych użytkowników. Mają oni do dyspozycji 21 wersji językowych w 42 krajach. MSN jest więc jednym z najpopularniejszych międzynarodowych serwisów online dostarczających codziennie informacje i rozrywkę do milionów domów na całym świecie.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.