Microsoft poinformował o oficjalnym uruchomieniu polskiej wersji znanego serwisu internetowego MSN. Portal MSN, przygotowany z myślą o użytkownikach indywidualnych, jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie internautów na treści związane z rozrywką, a także łatwą komunikację i możliwość dzielenia się prywatnymi zbiorami plików.
Pod adresem msn.pl polscy użytkownicy będą mieli dostęp nie tylko
do informacji z całego świata, zorganizowanych w ramach kanałów tematycznych, lecz także do bogatych zasobów multimediów, licznych klipów wideo, które użytkownicy będą mogli również zamieszczać samodzielnie oraz atrakcyjnych funkcjonalności wynikających z integracji MSN z narzędziami Windows Live. Polska wersja MSN jest pierwszym samodzielnym portalem z rodziny MSN w Europie Środkowej. Partnerem projektu i dostawcą zawartości informacyjnej do portalu MSN w Polsce jest Agora S.A. Treści do polskiej wersji MSN będą również dostarczać Sony BMG, MTV oraz Starlounge.
Portal msn.pl w wersji finalnej został uruchomiony po kilku miesiącach testów wersji beta. Na portalu znajdzie się m.in. bogata galeria klipów wideo, współtworzona również przez użytkowników zamieszczających samodzielnie ciekawe filmy. Internauci będą również mogli korzystać z atrakcyjnych kanałów tematycznych, dostarczających wiadomości ze świata, informacji sportowych, gospodarczych, plotek oraz informacji o pogodzie. Partnerem MSN w Polsce jest firma Agora S.A., która dostarcza kontent informacyjny. Dostawcami treści do polskiej wersji MSN są również Sony BMG, MTV oraz Starlounge.
„Bardzo nas cieszy współpraca z globalnym partnerem, który zaufał naszemu doświadczeniu na lokalnym rynku. Dla nas oznacza to również szansę czerpania z międzynarodowego doświadczenia MSN, dzięki czemu możemy wspólnie osiągnąć sukces na polskim rynku” – powiedział Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory.
Portal integruje się ze wszystkimi rozwiązaniami z rodziny Windows Live, tym samym zapewniając użytkownikom możliwość korzystania z pełnej oferty online przygotowanej przez Microsoft. Na portalu udostępniona zostanie również powierzchnia reklamowa, obsługiwana przez partnera MSN w Polsce, firmę Agora S.A.
Firma równolegle z premierą MSN w Polsce ogłosiła konkurs na najlepszy klip wideo przygotowany i zamieszczony przez użytkowników portalu.
„Jesteśmy pierwszym z krajów Europy Środkowej, który uruchamia samodzielny portal MSN. Traktujemy to jako ogromne wyzwanie, jako że lokalny rynek jest bardzo konkurencyjny, a polscy użytkownicy z roku na rok coraz bardziej wymagający. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom stworzyliśmy serwis, który odpowiada dzisiejszym trendom obecnym w Internecie. Dlatego stawiamy przede wszystkim na wysokiej jakości rozrywkę i komunikację. Wierzę, że dzięki temu portal MSN znajdzie swoje miejsce na rynku, a jego popularność pozwoli nam dołączyć w perspektywie kilku lat do czołówki polskiego rynku internetowego” – powiedział Michał Kostrzewa z polskiego oddziału Microsoft.
Na całym świecie z portali z rodziny MSN korzysta miesięcznie ponad 465 milionów unikalnych użytkowników. Mają oni do dyspozycji 21 wersji językowych w 42 krajach. MSN jest więc jednym z najpopularniejszych międzynarodowych serwisów online dostarczających codziennie informacje i rozrywkę do milionów domów na całym świecie.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.