MSP.Money.pl – 100 tys. użytkowników

9 miesięcy, tylko tyle czasu potrzebował serwis MSP.Money.pl – część portalu finansowego Money.pl dla małych i średnich firm – aby zdobyć 103 tysiące użytkowników.

Jest to najlepszy wynik w kategorii serwisów i witryn dedykowanych małej i średniej przedsiębiorczości – powiedział Piotr Krawiec, dyrektor ds. marketingu i PR w Money.pl. – Na uwagę zasługuje fakt, że serwis MSP.money.pl zwiększa liczbę użytkowników co miesiąc średnio o 77%. Przekroczenie progu 100 tys. użytkowników miesięcznie przez MSP.Money.pl, zaledwie w 9 miesięcy od powstania, jest wydarzeniem unikalnym w polskim internecie – dodał Piotr Krawiec. – Jest to bardzo dobry wynik, zwłaszcza gdy porównamy go do osiągnięć starszych i bardziej znanych konkurentów, np. Puls Biznesu – 84 tys. czy Parkiet – 71 tys. użytkowników miesięcznie (wg. Gemius Audience, próba kwiecień 2004r).

– Nasz sukces związany jest przede wszystkim z wartościowym kontentem – powiedział Tomasz Bonek, Redaktor Naczelny Money.pl. Internautom udostępniamy informacje, których brakuje w polskim internecie lub sa płatne, np. akty prawne czy szeroko pojęta tematyka Unii Europejskiej, m.in. wymogi, normy, certyfikaty, fundusze unijne dla MSP.

MSP w unikalny sposób łączy w sobie informacje ciekawe z punktu widzenia zarówno przedsiębiorców rozpoczynających swoją działalność, jak i tych, którzy już funkcjonują na rynku. Obok zbioru aktów prawnych, formularzy, wzorów pism, kalkulatorów, baz adresowych (w tym US i ZUS), serwis zawiera także praktyczne rady i bieżące informacje biznesowe, jak również oferty współpracy firm polskich i zagranicznych oraz programy pomocowe Unii Europejskiej adresowane do sektora MSP.

– Do dobrych wyników serwisu w kwietniu przyczyniły się również sprzyjające okoliczności. Kwiecień był ostatnim miesiącem przed wejściem Polski do Unii. Polscy przedsiębiorcy intensywnie poszukiwali informacji związanych ze zmianą przepisów prawnych w Polsce, np. leasingowych. Kwiecień był także ostatnim miesiącem rozliczania PITów – tłumaczy Piotr Krawiec. – Co się zaś tyczy samej promocji, to polegała ona głównie na zakupie linków sponsorowanych w wyszukiwarkach Onet i Google. Nie decydowaliśmy się na realizację kampanii wizerunkowej w internecie, gdyż bardziej zależało nam na skuteczności niż promowaniu nowej marki. Jak pokazują wyniki oglądalności, mieliśmy rację – zakończył Piotr Krawiec.

http://msp.money.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top