Od 21 stycznia, działający w strukturach BRE Banku, MultiBank – łączący nowoczesną bankowość internetową z obsługą klientów w tradycyjnych oddziałach – zaoferował osobom prowadzącym działalność gospodarczą możliwość założenia MultiKonta Business Class za pośrednictwem zdalnych kanałów dostępu: Internetu http://www.multibank.pl oraz multilinii 0-801 300 000.
MultiKonto Business Class prowadzone w MultiBanku to rachunek bieżący dla firm, dzięki któremu operacje bankowe związane z działalnością gospodarczą można wykonywać także bez konieczności odwiedzania placówki. Dodatkowym atutem jest możliwość korzystania z rachunku w systemie 24/7/365 za pośrednictwem Internetu i telefonu (komórkowego lub stacjonarnego). Zdalne kanały – Internet i MultiLinia minimalizują koszty prowadzenia rachunku firmowego.
„Klienci decydując się na otworzenie rachunku lokacyjnego mogą powiększyć funkcjonalność MultiKonta Business Class i w bardziej efektywny sposób zarządzać nadwyżkami gotówki” – powiedział Sławomir Lachowski, Wiceprezes Zarządu BRE Banku SA odpowiedzialny za bankowość detaliczną. „Dzięki udostępnieniu zdalnych kanałów przedsiębiorcy preferujący wykorzystywanie w kontaktach z bankiem nowoczesnych technologii, nie muszą opuszczać biura, by zapłacić swoje rachunki” – dodał szef projektu MultiBank Sławomir Lachowski.
Dodatkowym atutem MultiKonta Business Class jest fakt, że jego właściciel otrzymuje bezpłatnie kartę płatniczą Visa Business Electron, dzięki której Klienci bez prowizji mogą płacić w punktach usługowych i sklepach oznaczonych logo VISA, a także wypłacać gotówkę w sieci bankomatów Euronet w całej Polsce. Kartę Visa Business Electron do MultiKonta Business Class może otrzymać oprócz właściciela rachunku także wyznaczony przez niego pełnomocnik.
Posiadacze MultiKonta Business Class w ofercie mają do dyspozycji, m.in. możliwość dokonywania płatności za pomocą przelewów zdefiniowanych. Do wykonania takiego przelewu wystarczy jednokrotne podanie (zdefiniowanie) danych odbiorcy przelewu. Przedsiębiorcy – Klienci MultiBanku mają również możliwość skorzystania ze zleceń stałych. Dzięki nim minimalizowane jest ryzyko związane z opóźnionymi płatnościami. Za terminowość wykonania tej usługi odpowiada MultiBank.
Wszystkim posiadaczom rachunków MultiBank oferuje możliwość zaciągania kredytów na bardzo korzystnych warunkach: oprocentowanie wynosi od 15% w skali roku. MultiBank oferuje również możliwość korzystania z dopuszczalnego salda debetowego. Ponadto dla Klientów przeprowadzających wiele transakcji gotówkowych w Centrach Usług Finansowych MultiBanku uruchomione zostały specjalne 24-godzinne strefy, w których zainstalowano „wrzutnie nocne”.
Dzięki ofercie MultiBanku Klienci oszczędzają czas i pieniądze, a profesjonalna obsługa w Placówkach oraz w Mutliliniii czyni MultiBank bankiem przyjaznym – także dla przedsiębiorców.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.