Facebook testuje nową muzyczną usługę, która powstaje w kooperacji z serwisem Spotify, donosi Reuters. Umożliwiać ma odsłuchiwanie katalogu serwisu muzycznego wprost z interfejsu Facebooka.
Integracja Spotify i Facebooka jest obecnie testowana. Po zakończonych testach użytkownicy serwisu społecznościowego powinni zobaczyć specjalną ikonkę w lewym panelu bocznym, tuż obok ikonki zdjęć czy wydarzeń. Usługa nazywać może się „Facebook Music” lub „Spotify on Facebook”.
Kliknięcie ikonki spowoduje zainstalowanie Spotify na komputerze oraz umożliwi odtwarzanie katalogu muzycznego serwisu poprzez Facebooka. Użytkownicy będą mogli „współdzielić” muzykę ze swoimi znajomymi odsłuchując ją w tym samym czasie.
Jeśli współpraca ze Spotify zostanie wdrożona, będzie to kolejny krok Facebooka, który chce stać się bramą do prawie każdej aktywności sieciowej. W marcu serwis ogłosił możliwość wypożyczania i oglądania filmów wytwórni Warner Bros. i płatność za nie wirtualną walutą, Facebook Credits. W kwietniu ruszyła zaś odświeżona platforma zakupów lokalnych Deals.
Muzyczna usługa Facebooka dostępna ma być dla użytkowników z krajów, w których Spotify oficjalnie działa. Są to: Szwecja, Hiszpania, Norwegia, Finlandia, Francja, Holandia i Wielka Brytania. Na tej liście nie ma nie tylko Polski. Nie ma też najważniejszego rynku, czyli USA. Pojawiają się jednak doniesienia, że Spotify prowadzi rozmowy z wytwórniami by móc wkrótce pojawić się w Stanach Zjednoczonych.
Współpraca Facebooka i Spotify może być bardzo korzystna dla obu stron. Facebook otrzyma muzyczną usługę, o którą zabiegał od lat. Spotify znacznie poszerzy swój zasięg, a nowi użytkownicy będą mogli skusić się na konto premium (10 euro miesięcznie). Może to być również bardzo ważna zmiana dla całego muzycznego rynku.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.