Facebook już wkrótce przedstawić ma zapowiadaną od dawna platformę muzyczną. Wśród partnerów serwisu znaleźć mają się takie firmy jak Spotify, MOG czy Rdio.
Muzyczna platforma przedstawiona ma zostać podczas konferencji f8,która odbędzie się 22 września. Według pojawiających się doniesień, ma pozwalać na słuchanie muzyki za pośrednictwem strony internetowej serwisu. Możliwe także, że pojawią się inne rodzaje multimediów np. teledyski.
Według tych samych źródeł Facebook nie będzie bezpośrednio utrzymywał ani nadawał piosenek – inaczej niż w podobnych rozwiązaniach firm Apple, Google czy Amazon. Ta kwestia będzie po stronach partnerów. Ma być więc analogicznie jak w przypadku gier dostępnych w serwisie społecznościowym.
Nie ma pewności czy poza wspominanymi przez źródła partnerami (Spotify, MOG, Rdio), Facebook otworzy się także na inne firmy. Jest jednak możliwe, że taki model zostanie wprowadzony i inne serwisy również będą mogły dołączyć do muzycznej platformy. W takim przypadku Facebook spełniał będzie rolę platformy dystrybucyjnej, multimedialnego centrum dla ponad 750 mln swoich użytkowników.
Integrację Facebooka i Spotify zapowiadaliśmy już w maju. Wydaje się to naturalna konsekwencja rozwoju serwisu społecznościowego i zaprezentowania konkurencyjnej oferty. Cokolwiek firma pokaże będzie miało z pewnością ogromne znaczenie dla całego rynku elektronicznej dystrybucji muzyki. Pozostaje mieć także nadzieję, że platforma będzie dostępna dla polskich użytkowników Facebooka.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.